/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hejmmesiden fylder mere end skærmen...
Fra : bne
Vist : 339 gange
100 point
Dato : 24-10-03 10:17

En gang imellem er man 'så heldig' at få en minimeret side/skærmbillede til at fylde MERE end skærmen - hvorledes styrer man sidestørrelsen, når man ikke kan få fat i hjørner eller kanter med musen ?

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 110 point
Dato : 24-10-03 10:41

Du højreklikker på vinduet i menu-linien og vælger kommandoen flyt... Herefter kan du flytte rundt på vinduet med piltasterne på tastaturet!

Håber det hjalp!

Ellers er en større skærm også en mulighed

MVH Ostemanden

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 24-10-03 10:53

Tak for svaret ostemanden.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-03 10:56

tak den kan jeg nu osse bruge, men har ellers 20tommer skærm, hvor stor skal den være

Kommentar
Fra : bne

Dato : 24-10-03 11:03

Nu var problemet jo IKKE at skærmen var for LILLE, men at billedet var for STORT

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-03 11:42

Jeg melder pas

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 26-10-03 14:33

hehe... det var bare en lille for sjov sætning jeg nævnte... 20 tommer er rigeligt til at surfe internettet...