/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Natmadens vittighed
Fra : ram2
Vist : 457 gange
1 point
Dato : 24-10-03 09:58

Hold da op. Jeg har ikke moret mig så godt så længe. Jeg faldt ned af stolen, mens jeg rullede rundt på gulvet af grin, klaskende på mine buttede lår.

Det er virkelig humor på højt plan. så sofistikeret, så almenforståelig - Hvilken indsigt.

( hvori bestod det sjove...... natmad? )

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-03 10:51

okay-okay
kan godt se at den kun er for de indviede, men jeg kunne jo ikke vælge andet end emnet vigtighed, da den jo ikke er
seriøs og nok kræver lidt kendskab til flow, måske den skulle have været sendt til... hmm.. et andet sted.!
men du kan da få en lidt nemmere:
En mand kommer flyvende i en varmluftballon og indser, at han er faret vild.
Han flyver nærmere jorden og opdager en mand nede på jorden.
Han sænker ballonen yderligere og råber:
"Undskyld mig, kan du fortælle mig, hvor jeg er?"
Manden på jorden svarer:
"Du svæver i en varmluftballon ca. 10 meter over jorden".
"Du må arbejde med Informations Teknologi", svarer manden i ballonen.
"Det gør jeg", svarer manden, "hvordan kunne du vide det?"
"Thjaa", sagde manden i ballonen, "alt hvad du fortalte mig,
er teknisk set korrekt, men det kan alligevel ikke bruges til noget som helst".
Manden på jorden siger: "Du må være en ledende medarbejder i et større firma".
"Det er jeg", svarer manden i ballonen, "hvordan kunne du vide det?"
"Thjaa", siger manden, "du ved ikke hvor du er eller hvor du skal hen,
men du forventer, at jeg kan hjælpe.
Du er i samme situation som før vi mødtes, men nu er det pludselig min skyld".

God natmad, og sov godt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 11:25

>natmaden.

Det var meget bedre - nu kan jeg osse følge med. Den sidste var faktisk meget god. Stof til eftertanke.

Go'natmad - Sov godt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-10-03 11:53

Hvordan laver i alle de der smileys?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 11:58

>Zerg911

Ligesom du lavede den i dit indlæg - ellers læs "Kom godt igang" under brugerservice.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-10-03 12:00

aha
Men tænkte nu mere på¨den hvor den sover osv. de normale kan jeg godt finde ud af... sådan da

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-10-03 12:02

Men kom med nogle flere jokes/vittigheder

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 12:08

>Zerg911

De laves efter samme princip som dem du kan. Men kig her:

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-10-03 12:11

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-10-03 12:26

En ung ambitiøs IT-konsulent besluttede sig endelig til at
tage en tiltrængt ferie. Han booker en plads på et krydstogt
til Caribien, og han morede sig kosteligt i nogle dage. Så synker båden !! Manden vågner og finder sig selv strandet
på en øde ø uden forsyninger. Der er ingenting - kun bananer og kokosnødder.
En dag ca. 4 måneder senere ligger manden på stranden,
da den smukkeste kvinde, han nogensinde havde set,
kommer roende ind til ham. Måbende spørger han hende:
"Hvor kommer du fra? Hvordan kom du her?"
"Jeg kom roende fra den anden side af øen", svarede hun,
"jeg endte på øen, da mit krydstogtskib gik ned".
"Fantastisk", sagde han,
"du var da virkelig heldig, at der skyllede en robåd op sammen med dig".
"Nå, den her?", svarer hun, "jeg lavede den af råmaterialer,
som jeg fandt rundt omkring på øen. Årerne kommer fra grene fra
gummitræer. Bunden vævede jeg af palmeblade, og siderne og
stævnen kom fra et Eukalyptus træ".
"Men, eh, det er jo u-umuligt", fremstammer manden,
"du havde jo overhovedet ingen værktøj. Hvordan gjorde du det?"
"Øh, det var skam ikke noget problem", svarer kvinden.
"På sydsiden af øen er der en masse sten. Jeg opdagede, at hvis
jeg varmede dem op til en bestemt temperatur i min ovn, smeltede
de til jern. Jeg brugte det til at lave værktøj af ".
Manden var nu nærmest chokeret.
"Lad os ro over, hvor jeg bor", foreslog hun.
Efter 10 minutters roning, lagde hun båden til ved en lille kaj.
Da manden kigger sig omkring, er han nær ved at falde ud af
båden af forbløffelse. Foran ham ligger en brolagt havegang,
som fører op til en større bungalow malet i blåt og hvidt.
Mens kvinden binder båden med et perfekt vævet hampereb,
kigger manden lamslået på huset. Mens de går ind i huset,
siger hun afslappet:
"Det er ikke meget, men jeg kalder det mit hjem.
Vær så god og set dig ned, vil du have noget at drikke?".
"Nej - nej tak", siger han, stadig forbløffet. "Jeg kan ikke klare mere kokosjuice".
"Det er ikke kokosjuice", svarer hun,
"jeg har et hjemmebrænderi. Hvad vil du sige til en Pina Colada?"
Manden forsøger at skjule sin forundring og accepterer tilbudet.
De sætter sig ned på hendes sofa for at tale sammen.
Efter at de har fortalt hinanden deres historier, siger hun:
"Jeg smutter lige i noget mere komfortabelt. Vil du barbere dig,
og tage et bad? Der er en barbermaskine oppe i badeværelset".
Manden er nu holdt op med at tvivle og går op på badeværelset.
Der finder han en barberskraber med et benhåndtag.
To muslingeskaller er slebet til og fungerer som barberblade.
Den kvinde er fantastisk, tænker han ved sig selv, gad vide hvad
det næste bliver. Da han kommer ned igen, finder han hende, kun
iført strategisk placerede vinranker, hun dufter svagt af gardeniaer.
Hun beder ham om at sætte sig ned ved siden af sig.
"Sig mig så", siger hun forførende, mens hun flytter sig tættere på ham,
"vi har været her i virkelig lang tid. Du har været ensom.
Der er noget, som jeg virkelig tror, at du har lyst til at gøre lige nu...
noget du har længtes efter i alle disse måneder? Du ved???"
Hun kigger ham dybt i øjnene.
Han kan ikke længere tro, hvad han hører.
"Mener du..?", han synker kraftigt, "er det muligt ??"...
"kan jeg virkelig læse mine e-mails herfra???"

ØH DET VIST OVER MIN SENGETID
Hav en god dag. Natmaden

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 24-10-03 12:40

den var da fæ`

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 13:21

Mens vi er ved IT. Jeg har lige læst denne :

Citat
Support: "Click on your left mouse button"
Customer: "I have only ONE mouse"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-03 14:22

Ja de var gode...men nu er det jo lige jeg er nysgerrig efter at høre den RAM ikke kunne forstå..hvor er den??
Kunne jo også være sjovt at se noget RAM "IKKE FORSTOD" Hi HI

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 14:42

natmaden -> Hvis det kan trøste dig ? ..forstod jeg den godt. Fin fin C code...

Her er lidt fejlmeddelelser som de ville have set ud i den japanske Zen poesi ; Haiku :

Citat
Your file was so big.
It might be very useful.
But now it is gone.

The Web site you seek
Cannot be located, but
Countless more exist.

Chaos reigns within.
Reflect, repent, and reboot.
Order shall return.

Program aborting:
Close all that you have worked on.
You ask far too much.

Windows NT crashed.
I am the Blue Screen of Death.
No one hears your screams.

Yesterday it worked.
Today it is not working.
Windows is like that.

First snow, then silence.
This thousand-dollar screen dies
So beautifully.

With searching comes loss
And the presence of absence:
"My Novel" not found.

The Tao that is seen
Is not the true Tao-until
You bring fresh toner.

Stay the patient course.
Of little worth is your ire.
The network is down.

A crash reduces
Your expensive computer
To a simple stone.

Three things are certain:
Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred.

You step in the stream,
But the water has moved on.
This page is not here.

Out of memory.
We wish to hold the whole sky,
But we never will.

Having been erased,
The document you're seeking
Must now be retyped.

Serious error.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-03 15:22

mango -> Jeg tror det er denne : http://kandu.dk/dk/tip/5478

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 1 point
Dato : 25-10-03 05:39

<MOLOKYLE>
Verden består af 10 slags mennesker.
Dem der forstår binær talsystem,
og dem der ikke gør !

Så forresten et sted på nettet, et billed af en gravsten, skriften på den var:
Kode
</FØDT>

Se det værkstedshumor sagde min nabo.(Han er bedemand).
Natmaden.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-10-03 06:33

>natmaden.

>>Verden består af 10 slags mennesker<<

Den var go'.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 31-10-03 19:07

Tak for vitsen "natmaden".

Den var kanon.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-11-03 15:51

Selvtak !
Og tak for pointet "ram2"
God week-end
Mvh. Natmaden