/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
Hvor er Osama Bin Laden
Fra : Spawn
Vist : 992 gange
5 point
Dato : 14-02-02 21:25

er der nogen, der har set en høj herre med gråt skæg og hvid kjortel. Han forlader aldrig sit flyvende tæppe uden en sølvrandet AK47. Sidst set i en mørk grotte i Bora Bora, syd for Kandahar...Har du set denne person, kan du tjene 5 point og en 25 millioner US dollar.

George Busk

Accepteret svar
Fra : scooter

Modtaget 5 point
Dato : 15-02-02 09:27

Under jorden do.

MVH. BILL

Kommentar
Fra : lazy1

Dato : 25-02-03 17:24

ja han gemmer sig under jorden

Kommentar
Fra : JydenFraJylland

Dato : 19-03-03 19:46

Er der så nogen der har set denne mand?

-Han blev født i en stald som barn af en fattig ung pige
-Han voksede op i en lille ukendt landsby og arbejdede i sin fars tømrerværksted indtil han var ca. 30 år
-Derefter var han i 3 år omvandrende prædikant i Israel
-Han skrev aldrig en bog, havde ikke noget kontor, stiftede ingen familie og ejede stort set ingenting.
-Han tog ingen uddannelse, besøgte aldrig en virkelig storby, og rejste aldrig længere end tre hundrede kilometer fra sin hjemby.
-Han gjorde ingen af de ting, man normalt forbinder med storhed.
-Han var kun 33 år, da den offentlige mening vendte sig imod ham. Myndighederne arresterede ham og hans venner flygtede.
-Han blev overgivet til sine fjender og måtte igennem en ydmygende retssag.
Han blev naglet til et kors mellem to forbrydere.
Mens han hang der på korset, spillede bødlerne om hans tøj, det eneste han ejede.
-Snart 2000 år er gået og i dag er og bliver han den mest centrale skikkelse i menneskeheden.
Ingen hærfører, ingen konge, leder eller statsmand har tilsammen påvirket menneskers liv på denne planet så meget som denne person.

Og hvorfor skriver jeg det her? dET VED JEG IKKE.. OG nej, -JEG ER IKKE SKØR, -KUN LIDT..

Sry skriften, -gider ikke lave det om

JydenFraJylland