/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Intim Barbering Hvordan ???
Fra : Tumling2001
Vist : 12009 gange
38 point
Dato : 14-02-02 20:55

Hejsa jeg er en ung gut på 20 år som søger så mange gode råd og fif som muligt omkring intim barbering af min kæreste skal nemlig snart prøve at gørre det for første gang, problemet ligger i at jag aldrig har prøvet det før, så jeg vil gerne have både råd, fif, og også meget gerne en vejledning i hvordan det gørres.

Håber meget at der en en som kan hjælpe

MVH

Tumling 2001

Kommentar
Fra : Spawn

Dato : 14-02-02 21:28

Brug ALDRIG en langhårsklipper.
Brug rigelig med skum, gerne flødeskum, da det smager bedre en gillette og anvend
helst et sløvt blad, hvis du kan lide S/M.
Pas endelig på, at kniven ikke smutter, du har nemlig kun et forsøg, hvis den gør.
Vorter, uren hud og psoreasis kan godt ødelægge fornøjelsen, så har du en af de nævnte, så søg hjælp hos Erik Münster først.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-02-02 21:35

"Tumling2001" <Tumling2001.news@kandu.dk> wrote in
news:XsUa8.9526$5L3.476630@news010.worldonline.dk:
> og også meget gerne en
> vejledning i hvordan det gørres.

Prøv f.eks.:

Enten
   http://very-koi.net/tutor/shave/shave.htm

eller
   http://very-koi.net/tutor/shavem/index.htm

Kommentar
Fra : Tumling2001

Dato : 14-02-02 22:06

Vil lige tilføje at jeg er ikke så skrap til engelsk så hvis der er en som kan lave en dansk ovesættelse af ovenståendene links ville det være kanont den som kan gørre det vil blive belønnet

Accepteret svar
Fra : rcn

Modtaget 38 point
Dato : 15-02-02 09:55

I grove træk:
- Lad din kæreste ligge behageligt og velbelyst, så du kan se, hvad du laver.
- Klip så meget hår af som muligt evt. med en skægtrimmer
- Tag et bad evt. før klipningen eller dæk missen med en vaskeklud vredet op i varmt vand (ret pirrende). Gentag når kluden er afkølet i alt ca. 5 minutter. Det gør hårene mere medgørlige.
- Spred grundigt baberskummen men vær særligt opmærksom på at det ikke kommer inden for skamlæberne. Barberskum er skrappe sager og huden der er en sart slimhinde.
-Brug et helt nyt blad og ha' gerne ekstra i nærheden. Huden er meget tynd, så et halvsløvt blad gør mere skade end gavn, og så er legen forbi.
- Vask missen med varmt vand og masser den med en god creme - ikke for fed.

God fornøjelse!
Rikke
Lige en lille advarsel til din kæreste.
Det er utroligt ophidsende og dejligt, men efter nogle dage begynder det at klø, når de små hår vokser ud.

Kommentar
Fra : Lauritz

Dato : 15-02-02 12:15

Kommentar til Rikke:

INGEN creme - det drukner porerne, så hårsækkene bliver spærret = overhængende fare for bylder.

Barbér MED hårene hvis muligt, så ungås evt. knopper

Ellers er jeg fuldstændigt tilhænger af beskrivelsen.

Merete

Kommentar
Fra : sputler

Dato : 19-02-02 21:51

Idéen med det sløve blad er jeg ikke helt med på...

Det sløve blad skær rigtig nok ikke så meget som det skarpe, hvis det endelig skulle smutte - til gengæld river det af H.. til mens man bruger det. Derfor kan jeg kun anbefale et nyt blad. Det irritere også huden mindre.

De fleste engangsskrabere er velegnet til intimbarbering, men en mach 3 er nu alligevel suveræn.

Nogle gode råd:

Pas på med at barbere det samme sted alt for mange gange. Det kan begynde at svide, huden bliver irriteret og det kan godt klø efter den første gang. Jeg plejer altid at barbere mig lige inden jeg går i bad. Så får du vasket eventuelle snitsår og det varme vand får huden til at slappe af.

God fornøjelse...

Kommentar
Fra : xanta

Dato : 30-04-02 23:08

Du kan oxo gøre noget HELT andet. I lang tid barberede jeg mig med skraber og fik HVER GANG det irriterende resultat..RØDE KNOPPER

Tilsidst blev det for meget og jeg tog springet og købte VEET hårfjerningscreme (den mildeste til bikini-linien).

Du starter med at tage et dejligt langt VARMT bad (varmt..for at åbne porene så hårene nemmere kan fjernes OG YDERLIGERE fordi du ikke bagefter må vaske dig med sæbe, da det irriterer huden/knopper).

Nu fordeler du så cremen (spar ikke på det) der hvor du vil have dine hår fjernet....Tror mænd har nemmere ved det end kvinder *GS*
Jeg fjerner ALT...men er oxo extremt forsigtig, så det ikke kommer ind i skeden.

Det skal så sidde i ca 10-15 minutter og nu kan du, under bruserens stråler, trække hårene ud af huden UDEN SMERTE OVERHOVEDET.
Skyl godt og grundigt bagefter med masser af vand og dup huden tør. Gnid ikke, da det hurtigt giver irritation.

Det virker for mig....Håber du kan bruge rådet *ss*

Kommentar
Fra : Therese

Dato : 09-05-02 18:08

Hejsa...

Jeg er blevet barberet af min kæreste MANGE gange. Jeg tror han nyder det. EJg bliver barberet 1-2 gange om ugen... Normalt ville man få en masse røde knopper fordi huden bliver irriteret. Det gør min ikke. For jeg er begyndt at købe Klorhexidin. Og kommer det på lige efter barberingen er overstået. Den hjælper med at holde det rent så der ikke kommer irritation i form af MANGE røde knopper der svir afsindig meget - tro mig har prøvetd et he he.

Klorhexidin kan købes i håndkøb på apoteket. Både i creme og i flydende form. Nogle fyre bruger det også når de er blevet barberet i ansigtet. Super råd

Kommentar
Fra : donbom

Dato : 11-07-02 12:10

Hvis man jævnligt barbere sig nedsætter man problemet med røde knopper !

Kommentar
Fra : Svensson

Dato : 19-10-02 14:24

Hej!

Køb en Gillette March 3 da den har 3 blade, så behøver du ikke skrabe det samme sted flere gange.

En god ide er at gøre det to gange, første gang med hårene og så ny skum på og med et sprit nyt blad kan man forsigtigt gøre det mod hårene.

Så bliver det ikke bedre

Du skal dog være opmærksom på at nogles hud er mere sart end andres dernede

Kommentar
Fra : Jonesk

Dato : 28-05-03 23:24

Pas på! Med tiden bliver hårene stive, ligesom en dreng barbere sig de første par gange...

Kommentar
Fra : jlk1972

Dato : 24-08-10 14:26

Det kan godt anbefales at man bruger Gillette Fusion POWER til opgaven, den har en dejlig funktion med vibrator, så får man en vibration i det følsome område