/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Til Ishoej ang. Fladskærm!
Fra : tedd
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 23-10-03 20:04

Jeg mener du kom først med svaret på Fladskærm! Jeg havde bare ikke trykket på dine link før jeg svarede Men points til spørgsmålet er da kommet rimelig omkring nu. Forøvrigt tak for dit tip om den ultimative boot cd! Det var virkeligt noget jeg kunne bruge

Venlig hilsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 21:12

Kan det lade sig gøre at få et link til "ultimative boot cd", for jeg kan ikke finde den.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 21:49

Den er her, Emesen: http://www.kandu.dk/dk/tip/5464

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 21:57

Mange tak - og nu kan jeg da godt finde den. Den var lige for næsen.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-03 20:27

tedd >> Selv tak!

Du behøver ikke at give mig de point, for jeg er nemlig ligeglad med point!

mvh
Ishoey

********************************************************
Min mening om TIP!

Det er noget fis, at reklamere for sig selv, eller for sit firma.!
Under tip mener jeg også at det kun skal bruges i almen interesse.
Noget andet er at oplyse om et godt tilbud, men som andre kan få glæde af. Og hvis man oplyse om et godt tilbud, som man ikke selv får udbytte af! *********************************************************

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 24-10-03 20:37

Ret skal være ret uanset om du kan lide points eller ej! Desuden synes jeg dit tip med ultimativ boot cd fortjente mest muligt