/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Brugte 105 millioner på 11 måneder !!!
Fra : Ishoey
Vist : 484 gange
50 point
Dato : 23-10-03 17:23

Brugte 105 millioner på 11 måneder

SPIL: Lotto-vinder med fornemmelse for at bruge penge

Da Michael Carroll vandt 105 mio. kroner i Lotto, lagde han ud med at fejre det med champagne.

Nu er tømmermændene afløst af lommesmerter. For på bare elleve måneder har den 20-årige englænder brugt hovedparten af den store gevinst.

Siden Lotto-kuponen dumpede ned i den halvkriminelle Michael Carrolls turban, har han vist et nærmest feminint talent for at bruge penge. I gennemsnit har han omsat over 300.000 kroner om dagen.

RACERBANE
De mange penge og det store forbrug har dog ikke gjort ham lykkeligere. Tværtimod har hans gavmildhed gjort ham en del uvenskaber rigere -også selv om nogle vil påstå, at de sammenlagt 33 mio. kroner er småpenge for at slippe af med både svigermor, kone og mor.

Først gav han cirka 11 mio. kroner til sin kone Sandra. Men hun forlod ham to måneder efter brylluppet for at være sammen med parrets havemand. Ekskonens mor og Michael Carrolls egen mor fik begge et tilsvarende beløb, men efterfølgende er Michael Carroll blevet uvenner med sin mor. Han har desuden købt aktier for ti mio. kroner i fodboldklubben Rangers i Glasgow. Michael Carroll har dog også haft tid til at spendere et par håndører på sig selv.

FINE GAVER
Til at begynde med købte han en luksusvilla i spansk stil, hvor han yderligere brugte seks millioner på at anlægge en privat racerbane. Hertil kommer en svømmepøl med Rangers' logo indstøbt i fliserne til en mio. kroner.

Ti-tolv millioner er blevet brugt på investeringer i ejendomme, ligesom den rundhåndede unge mand brugte 1,5 mio. på to Mercedeser til sin mor og en Subaru til sin onkel.

Carroll satsede desuden 1,1 mio. kroner på en kammerats forretning, der hurtigt gik konkurs.

Nu er pengene ved at være brugt, og kritikken begynder at hagle ned over den storsindede pengemand.

- Han sløser slet og ret pengene væk. Han og vennerne har festet vildt i dagevis. Han siger, at han ikke har mere end en million tilbage, siger Michael Carrolls onkel.

Til gengæld har den unge fodboldfan vist haft det sjovere end de fleste de sidste elleve måneder.

kilde: EB

ER DET IKKE VILDT?

mvh
Ishoey

**********************************************************
Min mening om TIP!

Det er noget fis, at reklamere for sig selv, eller for sit firma.!
Under tip mener jeg også at det kun skal bruges i almen interesse.
Noget andet er at oplyse om et godt tilbud, men som andre kan få glæde af.
Og hvis man oplyse om et godt tilbud, som man ikke selv får udbytte af!
**********************************************************

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-10-03 17:31

Lidt over 36 kr. i sekundet - Har han ungdomssløvsind???

Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-10-03 17:34

Småpenge

Mvh Brixtofte

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-10-03 17:36

CITAT: Det er noget fis, at reklamere for sig selv, eller for sit firma.!
Under tip mener jeg også at det kun skal bruges i almen interesse.
Noget andet er at oplyse om et godt tilbud, men som andre kan få glæde af. Og hvis man oplyse om et godt tilbud, som man ikke selv får udbytte af! **********************************************************

CITAT SLUT:

Jeg har før skrevet til Kandu, når jrg syntes nogle tip gik over stregen og fik pænt svar og de blev fjernet.

Har lige fornylig igen skrevet da jeg mente et tip var lige lovlig REKLAME mere end et tip, men fik et andet svar end jeg plejer, så Kandu har nok ændret holdning til dette.

De skrev bla. at der ikke var noget galt i at lægge en reklame ind en gang imellem, så der er åbenbart frit slag, så hvis nogle der læser dette, har noget de vil reklamere for så er det bare om at komme igang, de kan jo IKKE slette nogle og tillade andre, så er det jo helt mærkeligt.

De har jo lov at gøre hvad de vil med deres egen site, men jeg forstår så bare IKKE hvorfor de så ikke kræver penge af folk der vil reklamere, så kunne der måske blive råd til lidt mere "kul" på hastigheden.

Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-10-03 17:39

> ram2

ØHHHHHHHHHH, syntes jeg så noget om at du havde forladt Kandu, men du er måske bare ligesom alle de andre, der lige "pipper" lidt og så hurtigt kommer tilbage igen??

Undrer mig bare lidt!!

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-10-03 17:47

Ram forbereder sig bare lidt (det er ikke en skrivefejl, jeg kunne aldrig komme på den tanke at Ram ville forbedre sig). Desuden render et par af de frafaldne da vist rundt herinde igen.

PS Hvem skulle vi ellers skændes med (altså hvis Ram ikke gad).

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 50 point
Dato : 23-10-03 20:21

Der er et godt ordsprog der siger :

"Det der kommer let, går let"

Indlægget kan vist kun cementere ordsproget.

(Men det kunne da være sjovt blot een gang i ens liv at prøve en sådan luxus).

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-10-03 21:29

>bantam.

Det var da bare et stunt fordi jeg kedede mig. Jeg så jo den store opmærksomhed nogle har fået, når de annoncerer deres afgang og et ophørsudsalg, og det ville jeg da osse prøve.

Men der var ikke rigtig nogen der troede på den - Altså sån' rigtigt. ØV.

3773 har så evigt ret - Jeg forbedrer mig ikke - Kan ikke blive bedre

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-03 10:41

->Ram, næh efter du er holdt op med at prale kan du vist ikke blive bedre!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-03 11:25

-> Ram
36 x 60 x 60 x 24 x 30 x 11 = 1 026 432 000,-

36 x 60 x 60 x 24 = 3 110 400,-

Mon ikke din regnemaskine trænger til eftersyn Ram?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 11:44

>3773.

Det var hovedregning (forklarer alt) derfor en kommefejl - Det er selvfølgelig 3,6322 kr. pr. sec.

Da du ikke ved hvilke måneder der er tale om, må du tage et gennemsnitstal.

365/12*11 = 334,58 (dg)
334,58 * 24 *60 *60 = 28907999,98 (sec) (Dg.*t*m*s)
105000000 (kr.) / 28907999,98(sec.) = 3,632 (kr. pr sec.) (105 mio. / antal sec.)

Til gengæld forstår jeg ikke helt din opstilling - hvad er de 36????

Hva sir' du så?????

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-03 11:59

Nårhh. De 36 bobs var dem du sagde han brugte i sekundet. Og nu gad jeg altså ikke regne gennemsnitsmåneder ud, derfor tog jeg bare de tredive, hvor jeg burde have taget 30,417 dage (ca).

Iøvrigt bare noget flueknepperi, jeg ville drille dig med (jvf sidste gang vi mødtes på et regnestykke).

3,6 kr i sekundet =>216 kr i minuttet => 12960 kr i timen = >311 040 kr i døgnet. Vildt - Det kan Peter Brixtofte ikke engang nå at drikke op!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 12:05

>3773.

Jeg skal "flueknippe" dig - Du skal ikke drille mig - Husk.... selv en samfundskritiker (Kandu) har følelser og kan lave (mindre, ubetydelige) fejl

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-03 12:21

Ja, men kommafejl kan da godt være endog temmelig betydende. Eksempler har man jo nok af: Brixtofte, diverse ministre, en eller anden ingeniør der regnede på statikken i Ballerup Superarena, ham der havde regnet ud at Titanic ikke kunne synke, osv osv

...og hvorfor skal jeg ikke drille dig, då der...?

PS: Længe siden ham der gutten fra kandu's søsterside, du ved den hvor alle indlæg er skrevet af administratoren eller Rudolf, har været her.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 12:35

>3773.

Dril du bare - Jeg kan bære det

FindenNar adm. og hans tro væbner har sgu da travlt - Når der ikke er andre der skriver på deres site, må de jo selv gøre det.

Mener du virkelig, at det med Titanic var en kommafejl?? Ja hvorfor ik'??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-03 13:16

Tjaee, en eller anden slags fejl var det vel med Titanic. Den ligger jo på bunden af atlanterhavet. Narj - fakta var vist at kaptajnen havde for meget drøn på i isfyldt farvand. Men se kan jo også være en slags kommafejl, ikk'? 12 knob istedet for 1,2 knob?!?!??

Brixtofte lavede da vist også et par komma-fejl. Der var nok ingen der havde gøet af en flaske rødvin til en 3 - 400 bananer på en restaurant, hvorimod et 0 bagpå, kunne få modstanderne op af stolen. Ligeledes ville der ingen hyleri være over 1 - 2 glas rødvin, hvorimod et 0 bagpå går galt.

Ballerup - ja, lortet braste jo sammen.

Mht www.gætensang.dk har smugkigget et par gange, men fandt ud af at åbenbart ingen andre end adm. skriver noget der (og selvfølgelig lige ham med den røde tud).

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-10-03 13:28

Klovnen HEHEHEHE

Kun lidt og kun så længe han ikk' er uenig med ADM, Den Store Administrator *GGG*

Ram

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey