/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billeder fra Mobil
Fra : kaad1
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 23-10-03 17:05

Jeg har fået en ny telefon som kan tage billeder......... Nu Har jeg taget en hel del og ønsker at få dem over på min PC, men jeg ved godt nok ikke hvordan man gør......

Min mobil er en Motorola 720i........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-10-03 18:55

følger der ikke kabel med..? eller noget med..?

Kommentar
Fra : kaad1

Dato : 23-10-03 19:05

Det synes jeg sku ikke.....

Kommentar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 23-10-03 19:14

Kan du ikke sende dem via e-mail til din computer???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-10-03 22:53

det bliver nok dyrt i længden at skulle sende via gprs. medmindre det er bluetooth du tænker på..

har telefonen bluetooth..?

Kommentar
Fra : sambo

Dato : 23-10-03 23:26

Det er nemlig lige det store problem med denne "første" generation af telefoner der kan tage billeder, de der udviklede dem har ikke tænk på at folk ønsker billederne flyttet til en pc.
Nogle af fabrikanterne tilbyder hjælp fra deres sider på nettet, så det kan gøres til en rimelig pris via E-Mail, så med mindre din telefon har IR eller Bluetooth - er dette den eneste måde det kan gøres på.

Prøv at kigge på dette link, måske du bliver lidt klogere på sagen og ellers prøv nogle nyheds grupper.

http://motorola.handango.com/entertainment/ProductHome.jsp?siteId=522&jid=D3D7CD68B6EBF2A7DFEXC92347D1DCE2&javaDevice=T720iGSM

Kommentar
Fra : blandit

Dato : 25-10-03 18:14

hej kaad1
du skal bruge et linkkabel til din pc... jeg har selv en mobil magen til din men jeg har heller ikke det kabel har hørt at det skulle koste en bondegård (500,-)
Hilsen Blandit

Kommentar
Fra : blandit

Dato : 25-10-03 18:16

hej kaad1
du skal bruge et linkkabel til din pc... jeg har selv en mobil magen til din men jeg har heller ikke det kabel har hørt at det skulle koste en bondegård (500,-)
Hilsen Blandit

Kommentar
Fra : salesman

Dato : 01-11-03 14:45

Du kan købe et USB Data Kit for kun 399,00 inkl. moms hos tdc.
og med det kabel kan du bla. synkronisere kalender, kontakter.. flytte billeder og meget mere...

mvh salesman

følg link: http://shop.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=Y8A3TCWRMeE3tBoy1nD35OO_RFIMQhzcKQE=?ProductID=JOUKamdhe4cAAAD2N8RfGx1K&CatalogCategoryID=8koKamlD_qYAAADlzHDaCa%2e0