/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg kan ikke stille spørgsmål
Fra : emesen
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 23-10-03 16:27

Birgitta har et problem med at stille spørgsmål.
Citat
Men jeg kan stadig ikke stille spørgsmål!!! til stor irritation! -Alt går fint indtil jeg når til at "gemme spørgsmålet". Så virker knappen ikke! -Og heller ikke den anden knap, "rediger".

Emesen for Birgitta.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-10-03 16:38

Hvis dette spørgsmål går igennem har jeg ikke problemer herfra. Det kan jo tyde på at det er et lokalt problem for Birgitta

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-10-03 16:39

Kan det ikke have noget at gøre med at hun ikke er superbruger, ellers er det vel nærliggende at hun spørger hos kandu.service

Hun har jo en eller anden underlig ide om at hun ikke vil være superbruger

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-10-03 16:42

Men jeg måtte vente 90 sekunder inden der skete noget og sommetider varer det længere tid, så man tror der er noget galt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-03 16:48

Fra dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24661
Citat
". -Jeg har sendt mails til kandu 4 gange nu. Efter 2. gang fik jeg svar, hvor de spurgte om, hvad der skete, når jeg prøvede at stille spørgsmål. Det svarede jeg så på. Jeg har ikke hørt fra dem siden, så i går sendte jeg dem en ny mail...

Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 17:12

Det kan ikke skyldes, at hun ikke er superbruger, for flere af spørgsmålene
under "seneste 25" er oprettet af almindelige brugere.

Men måske beror det på, at sikkerhedsniveauet i hendes browser er sat for højt?

Rfou >> Birgittas problem er, at hun ikke kan oprette spørgsmål; hun kan godt
skrive og sende kommentarer.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-10-03 17:23

OK - men det fremgår jo ikke af dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-10-03 18:15

Hej, rfou, kan man sletikke i de 90 sekunder se, at der sker nogetsomhelst??

Sagen er jo, at jeg har kunnet stille spørgsmål før, men den har været gal de sidste par uger. Jeg har mistanke om, at pc-dyret er ved at kollapse, så muligvis er det noget med indstillingerne. Min "systemgendannelse" er også brudt sammen, -

Jaahh, Bantam "hun har en underlig ide om ikke at ville være superbruger". Jeg vil ikke ind i det der pointræs. Og jeg ville grumme gerne bevise, at så kan man bare holde sig udenfor og være normalbruger. - Jeg får jo lidt lommepenge hver gang jeg locker på som jeg burde kunne bruge til at stille spørgsmål for. Så det eneste, jeg ikke kan er at skrive tips, og det har jeg ikke så meget brug for. Nå, men det var jo en anden sag...
Gode forslag modtages med kyshånd!! Men skær gerne ud i pap, for jeg er ikke så kvik til computere..
Nåmmen nu har jeg sat sikkerhedsniveauet til "Standard", så jeg lukker lige ned og prøver igen, om det har gjort nogen forskel...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-10-03 18:23

Birgitta
Nej der sker intet, man kan ikke engang se knappen reagere. Men hvis jeg fører pilen helt i top er timeglasset aktivt og så er det bare at vente. 90 sekunder og op til det dobbelte er ikke usædvanligt.
Det har ikke noget at gøre med om Du er Superbruger eller ej. Men som superbruger kan man sagtens holde sig uden for "pointræset". Man skal bare ikke tænke på det, så går det udmærket.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 18:23

Hej Birgitta

Du skriver, at pc'en måske er ved at kollapse.
Har du scannet den for virus og spyware?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-10-03 18:47

ØUWH, næh, stadig ikke. Jeg har ventet tålmodigt, men der er heller ikke noget timeglas, så det er jo nok forgæves.
Jeg har abonneret på Norton security, men da jeg fornyede abonnementet her for godt en månedstid siden, så blev computeren så langsom, så jeg afinstallerede skidtet. Jeg har så fået noget der hedder AVguard, men den er der også problemer med. Hvis jeg ikke slår den fra, så bliver forbindelsen til nettet for dårlig. Men jeg skanner vistnok jævnlig for virus. Hverken Norton eller AVguard har nogensinde fundet nogen virus...

Rfou, hvorfor skulle jeg dog blive superbruger? -Mine svar bliver accepteret alligevel, jeg får bare ikke nogen (super)points.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 18:53

Har du også scannet computeren for spyware?
Ellers kan du hente en spyware-scanner her:
http://www.spywarefri.dk/
Vælg "Værktøjer" i menuen til venstre.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 23-10-03 18:58

>Birgitta

Dette er fra Politiken 17-10, og jeg bruger det selv og er glad for det:

Mange professionelle antivirusprogrammer kan være forfærdelig resurseslugende og få computeren til at køre langsommere. De kan også være irriterende komplekse i brug, men med AVG får man et antivirus-program, der både virker og virker diskret.

Man lægger mærke til det, før man skal - de forhåbentligt sjældne tidspunkter, hvor programmer dukker op på skærmen med en stram advarsel. AVG Free Edition er en gratis version af firmaet Grisofts professionelle programmer, og mangler derfor de mest avancerede funktioner, men har det, almindelige mennesker har brug for. Modsat denne tests andre programmer overvåger AVG også indkommende e-mail, hvis man bruger de to mest udbredte e-mail-programmer, Outlook eller Outlook Express.

AVG fangede uden problemer virus i vores test, men er ikke helt så pålidelig som AntiVir, hvis man skal tro den tyske testorganisation Av-test.org. Stadig: For en pris af nul kroner er AVG et glimrende produkt, der bruger få af computerens resurser og er ekstremt nemt at bruge.

Det kan downloades herfra

http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Håber du måske kan bruge det

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-10-03 19:06

Hey, rellom, desværre, download og installation af den der spywareskanner går over min formåen. Jeg kan ikke huske mere end 2-3 linier af gangen. Jeg har lige kikket på den. Øuv.

Jeg er nok hård ved mit PC-dyr, for jeg læsser bare på og klatløser problemerne når de viser sig .. Jeg kan da godt forstå, hvis hun er ved at opgive mig...

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 23-10-03 19:09

Birgitta
Du behøver ikke blive superbruger for min skyld, og skriver Du ikke tips er det jo også ligegyldigt. Og det jo Din egen afgørelse.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-10-03 19:14

Hej, bantam, jeg kan ikke selv downloade og installere programmet, så jeg må vente, til der dúkker nogen op, der kan hjælpe mig...... Hvis PC-dyret lever så længe...

Men tak for hjælpen.

I sidste ende må jeg nok have geninstalleret Windows og så håbe på, at problemerne bliver løst... Jeg har købt en stor extern harddisk, som jeg skovler mine dyrebare filer over på. Så kan jeg lade nogen slette alt og begynde forfra.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-03 19:18

Hej Birgitta

Kan du så ikke bare printe vejledningen ud, inden du fortsætter?
Hvis du aldrig har scannet din computer for spyware, er jeg ret sikker på,
at det er det, der er problemet!!!
Jeg synes, du skal vælge enten AD-aware eller Spybot.
Ad-aware er nok nemmest at installere og håndtere.

PS! Jeg har selv brugt Norton Antivirus - plus andre Norton-programmer -
i årevis, og det har altid fungeret helt uproblematisk.
Når du har renset din computer for spy-ware, synes jeg derfor, du i
første omgang skal installere din Norton igen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-03 13:22

Kører du også med Windows ME, Rellom...

Jeg kan heller ikke logge ind på sygeforsikringen "Danmarks" hjemmeside, -knappen virker igen ikke. Dem har jeg også mailet til, og de siger, at det sandsynligvis er fordi jeg har en popup-killer som jeg "bare " kan slå fra... Men hvor s..... gemmer sådan en sig.. Muligvis er det en, jeg har downloadet sammen med et andet program... Hvis jeg ved installeringen er blevet spurgt, om programmet skal "kille popups", så har jeg selvfølgelig tænkt Jatak!... Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvad det kunne være for et program.. --eller hvilke programmer jeg har installeret indenfor de sidste måneder, -eller hvorfor.. Det er ret "sjovt" at bruge sådan et pc-dyr, når man ikke rigtig kan stole på "kødkomputeren"..

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 13:37

Hej Birgitta

Ja, jeg kører med WindowsMe på den ene computer, og jeg har
ALDRIG haft problemer med det.

Så jeg føler mig helt sikker på, at din computer er godt sovset
til med spyware.

De bedste hilsner
Rellom

PS! En pop-up-stopper burde ikke hindre dig i at logge ind på
sygesikringen Danmarks hjemmeside. Så jeg tror ikke, det er der,
problemet ligger.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-03 13:58

Hej, Rellom... Jeg prøvede lige at udskrive noget fra kandu... -så faldt programmet i søvn... og jeg måtte lukke. Så det kan jeg hellerikkemere...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 14:08

Kan du heller ikke udskrive noget fra Spywarefris side?
Så bliver du nødt til at skrive vejledningen ned, så du
kan få installeret en spyware-scanner.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 14:49

Hej igen Birgitta

Nu er jeg ikke ekspert i computersikkerhed sådan som als og alert.
Men de abonnerer åbenbart ikke på kategorien "kandu.dk".

Så hvad siger du til, at jeg opretter et nyt spørgsmål betitlet
"Til als, alert m.fl. fra Birgitta"?

På den måde er du sikker på at få den HELT rigtige løsning.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 14:51

PS! Jeg vil selvfølgelig oprette spørgsmålet i kategorien "Sikkerhed".
Så skal de nok komme på banen.
I det nye spørgsmål vil jeg linke til dette.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-03 15:38

Ok rellom så lader jeg det stå åbent
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 15:46

Perfekt, emesen, for så kan jeg linke til dette spørgsmål.
Men jeg afventer lige Birgittas godkendelse.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-03 18:25

Problemet er nu også, at jeg nok ikke tør at downloade og installere mere på dyret her, af skræk for, at den skal bryde helt sammen. Jeg kan prøve at forklare forløbet, så godt jeg nu husker det:
Jeg har abonneret på Norton Security siden jeg fik computeren for 2 år siden. Først har det nok fulgt med computeren, og derefter betalte jeg for årsabonnement. Da jeg så skulle forny abonnementet, så skulle jeg downloade det igen for at få det til at virke. Det fik jeg hjælp til. Men det tog over 1½ time, så da programmet bagefter skulle installeres, så var hjælperen gået. Så tænkte jeg "pyt" det må da være til at finde ud af....... Jeg fik da svaret på de mange spørgsmål undervejs (muligvis noget om popup-killer osse?) -men bagefter kørte alting så langsomt, så det var helt uacceptabelt. Især på nettet tog det minutter, hver gang jeg skiftede side, -og der kom masser af "siden kan ikke vises" beskeder.

Derfor opgav jeg Norton, -på den måde, at jeg kørte "systemgendannelse" med gendannelsestidspunkt en uge før. Det har jeg benyttet mig af masser af gange før, når der har været noget, der har drillet.

MEN! Da computeren skulle lukke ned og starte op igen, så gik den i stå! -og blev hængende med blå skærm i rigtig lang tid. ---Til sidst blev jeg nødt til at slukke for strømmen. -Derefter var systemgendannelsen væk.

Så blev Norton afinstalleret, og jeg fik AV guard installeret. Men det påvirker også hastigheden ret meget, så jeg slår den fra inden jeg går på nettet.
Efter alt dette fik jeg lyst til at stille et spørgsmål til kandu... og det kunne jeg ikke. Det har ikke været noget problem før. -Når jeg så heller ikke kan locke ind på en hjemmeside hos sygeforsikringen Danmark, så er det nok nogle ting, der er røget undervejs ved strabadserne.
Egentlig tror jeg, at eneste udvej er at geninstallere windows ME og måske Norton.. Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke tør selv, så nu er det i høj grad et spørgsmål om at holde dyret i live, indtil jeg er sikker på, at jeg har fået taget kopier af alt..
En del af mit problem er nok også en langsom 56Kmodem-forbindelse..
Hvordan tager man lettest kopier af rigtig mange e-mails i mange mapper...?
Problemet er så komplekst, så jeg ikke rigtig kan se, hvor det hører hjemme i kandu... Måske kan I bedre se det?
Når jeg engang får løst mine problemer så må jeg lave en julegaveliste på alle de brugere, som jeg skylder points, så jeg kan betale tilbage, hvad I bruger på mig og mine problemer... For jeg er jo lykkelig afskåret fra at bruge af min formue, så jeg er bestemt ikke fattig for tiden..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-03 18:26

Problemet er nu også, at jeg nok ikke tør at downloade og installere mere på dyret her, af skræk for, at den skal bryde helt sammen. Jeg kan prøve at forklare forløbet, så godt jeg nu husker det:
Jeg har abonneret på Norton Security siden jeg fik computeren for 2 år siden. Først har det nok fulgt med computeren, og derefter betalte jeg for årsabonnement. Da jeg så skulle forny abonnementet, så skulle jeg downloade det igen for at få det til at virke. Det fik jeg hjælp til. Men det tog over 1½ time, så da programmet bagefter skulle installeres, så var hjælperen gået. Så tænkte jeg "pyt" det må da være til at finde ud af....... Jeg fik da svaret på de mange spørgsmål undervejs (muligvis noget om popup-killer osse?) -men bagefter kørte alting så langsomt, så det var helt uacceptabelt. Især på nettet tog det minutter, hver gang jeg skiftede side, -og der kom masser af "siden kan ikke vises" beskeder.

Derfor opgav jeg Norton, -på den måde, at jeg kørte "systemgendannelse" med gendannelsestidspunkt en uge før. Det har jeg benyttet mig af masser af gange før, når der har været noget, der har drillet.

MEN! Da computeren skulle lukke ned og starte op igen, så gik den i stå! -og blev hængende med blå skærm i rigtig lang tid. ---Til sidst blev jeg nødt til at slukke for strømmen. -Derefter var systemgendannelsen væk.

Så blev Norton afinstalleret, og jeg fik AV guard installeret. Men det påvirker også hastigheden ret meget, så jeg slår den fra inden jeg går på nettet.
Efter alt dette fik jeg lyst til at stille et spørgsmål til kandu... og det kunne jeg ikke. Det har ikke været noget problem før. -Når jeg så heller ikke kan locke ind på en hjemmeside hos sygeforsikringen Danmark, så er det nok nogle ting, der er røget undervejs ved strabadserne.
Egentlig tror jeg, at eneste udvej er at geninstallere windows ME og måske Norton.. Men jeg er ret sikker på, at jeg ikke tør selv, så nu er det i høj grad et spørgsmål om at holde dyret i live, indtil jeg er sikker på, at jeg har fået taget kopier af alt..
En del af mit problem er nok også en langsom 56Kmodem-forbindelse..
Hvordan tager man lettest kopier af rigtig mange e-mails i mange mapper...?
Problemet er så komplekst, så jeg ikke rigtig kan se, hvor det hører hjemme i kandu... Måske kan I bedre se det?
Når jeg engang får løst mine problemer så må jeg lave en julegaveliste på alle de brugere, som jeg skylder points, så jeg kan betale tilbage, hvad I bruger på mig og mine problemer... For jeg er jo lykkelig afskåret fra at bruge af min formue, så jeg er bestemt ikke fattig for tiden..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-10-03 18:31

(Ups)-det tog altså over 3 minutter at sende den skide besked...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-03 19:13

Birgitta!
Når du får noget foræret, så skylder du intet væk. Jeg tror bare vi syntes det er sjovt at omgå dine computerproblemer.
Over 3 min. men du sendte også to gange, eller opdagede du ikke det. Hvis det er tilfældet, så kan dit problem måske ligge i musens dobbeltklik indstilling. Har du meget liggende nede i processlinien.
Gemme post - der er flere metoder, her er en af dem:
gå i mappe>ctrl+a>ctrl+c>gå til den oprettede mappe>ctrl+v>dette kopierer dit indhold af mappen fra Outlook Explorer mappen. Du kan kontrollere om indholdet er kommet med, så du er sikker og det ligger stadig på sin oprindelige plads.
ctrl+a markerer alt i en mappe - ctrl+c kopierer - ctrl+v sætter ind i den mappe du står i.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 19:13

Ok, Birgitta, jeg opretter spørgsmålet i kategorien "Windows" i stedet for.
Så er der nok flere, der læser det - og de brugere, som abonnerer på "Sikkerhed",
abonnerer sikkert også på Windows.

Så om lidt vil dit spørgsmål dukke op under "Seneste 25" med titlen:
"Er min computer ved at kollapse?"

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 24-10-03 19:59

Jeg synes lige du skal prøve at klikke på dette link, og så vælge "Åbn" i den dialogboks der dukker op. Så bliver din pc scannet for spyware m.m
http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe
M.v.h. Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-03 20:29

Undskyld jeg siger noget! Meen er den her tråd ikke ved at være lidt for lang? Birgitta vil åbentbar ikke ind på spyware.dk eller gøre noget for at løse sit problem! Hvordan kan man så hjælpe hende med mindre man håber på et miraklet fra neden eller foroven! Problemer bliver nu ikke løst uden en aktiv medvirken! v

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-03 21:11

Hej igen Birgitta

Jeg har oprettet dit nye spørgsmål her:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24908

Der er allerede kommet nogle svar,
som du måske kan bruge?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-10-03 13:54

Hej, emesen.. Jeg trykkede 2. gang efter 2½ minut..Og så blevr siden hvid i en rum tid. Suk!

Og tedd, jeg er da ked af, at du synes du har forspildt alle dine guldkorn på mig (jeg kan nu ikke finde nogen andre indlæg fra dig) -men vi kan jo ikke allesammen være naturtalenter, der er født med en computer i favnen!!! Jeg er 55 år, kvinde og hjerneskadet, og jeg er ret stolt over, at jeg overhovedet tør at bakse med dyret her, -især da jeg ikke har ret megen hjælp fra omgivelserne (udover kandu).
Computer er altså ikke så nemt, når man ikke er vokset op med den.

Kim, jeg har prøvet dit link, og der blev også fundet noget (Gator), men jeg har så endnu ikke prøvet, om det har hjulpet på problemet.... --Jeg forsøger lige...

Rellom, jeg kikker på det andet spørgsmål bagefter... Tak for det.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-10-03 13:59

Nøøøh, jeg kan stadig ikke stille spørgsmål..... suk...

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 14:06

Nå da.- Har du så sagt ja til at fjerne "Gator" og er det rent faktisk blevet fjernet?
Prøv evt. en gang mere.
Men der er nok så meget rod i din computer,
at der forestår et større oprydningsarbejde eller en format c
Kim

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-10-03 14:13

Hej Birgitta

Har du afprøvet forslagene i det andet spørgsmål - fx als' forslag om
at gå ind i registreringsdatabasen og slette de sidste rester af Norton?
http://www.kandu.dk/dk/spg/24908
Under alle omstændigheder vil det nok være en god idè, hvis du går ind
og kommenterer de forslag, der er kommet - for så kan folk jo evt. komme
med uddybende forklaringer.

De bedste hilsner - og pøj-pøj
Rellom

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-10-03 14:18

Citat
Jeg trykkede 2. gang efter 2½ minut..Og så blevr siden hvid i en rum tid. Suk!

Birgitta Det nøjagtig sådan at jeg ofte oplever Kandu - siden bliver hvid og man er klar til at opgive. Men en aften hvor det samme skete, ringede telefonen og jeg blev optaget til anden side for en stund, og så blev den hvide side erstattet af tråden. Jeg tror ikke på at fejlen ligger i Din computer. Kandu er til tider MEGET langsom.

med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 14:22

Lige netop Gator har jeg selv haft besøg af.
Det var faktisk nødvendigt at fjerne det manuelt, xblock kunne ikke fjerne det automatisk.
Men det lykkedes mig ved at følge de anvisninger jeg kunne læse mig til i xblock.
Kim

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 14:26

Ja det er så sandt som det er sagt Rfou. kandu.dk er håbløs langsom.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-10-03 14:30

Ja, men Birgittas computer er ekstremt langsom i det hele taget,
så hendes problemer kan ikke (kun) bero på Kandus overbelastede
server.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 14:39

Det er nok lidt af hvert.
Lidt spyware, mange installerede programmer som ligger og roder rundt og blander sig i alting blandet med en måske langsom forbindelse.
Så skal der gå koks i den.
Jeg kender det fra min egen pc. Når "nogen" har installeret et eller andet (som regel spil) uden at tænke nærmere over hvordan og hvor, så er der pludselig genveje og ikoner og alverdens tingel tangel alle mulige steder. Det tager mig så en times tid og et mindre nervesammenbrud at rydde op.
Fnys.. Kim

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 25-10-03 14:49

Hvis Birgittas computer er overfyldt med diverse tingeltangel, kan det være med til at gøre den langsom.
Og som selvlært computerbruger er det svært at overskue.
Det kan også være svært at følge alle disse velmenende anvisninger (jeg taler af egen erfaring, da jeg selv begyndte i en alder af 63 år) så jeg vil da anbefale at Birgitta får sin computer tømt, og så er meget påpasselig med hvad hun fylder i den igen. Få et godt virusprogram der opdaterer sig selv, og så begynd på en frisk.
En anden internet opkobling vil også være at anbefale.

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 25-10-03 15:04

Der er ikke rigtigt nævnt noget om hvad Birgitta har installeret.
Men mit gæt er at der er mange programmer der automatisk åbner når computeren startes.
Har du prøvet Birgitta, at lukke disse programmer først inden du går på nettet?
Du kan nok finde en masse ikoner på bundlinien som du kan højreklikke på, og så vælge luk eller exit eller hvad der nu står.
Kim

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-03 16:51

Øjh, altså kan vi ikke allesammen rykke over på det spørgsmål, som Rellom har oprettet... Jeg har lige siddet en times tid og svaret på kommentarer til det spørgsmål offline, og da jeg kommer tilbage er der en stribe mail´s til denne tråd... Nu er jeg så off lidt igen, mens jeg skriver svar i denne tråd, og når jeg går on igen, så er der nok kommentarer i den 3. streng, der omhandler samme problem... Det generer mig ikke så meget, at der er mails fra 3 tråde om samme emne, men det kniber snart for mig at finde ud af, hvilke løsningsforsøg, jeg HAR prøvet, og om jeg har sprunget nogen over..... Kødcomputeren er heller ikke så effektiv... -Der var engang nogen, der foreslog mig en transplantation..

Men!
Kim: Jeg har fjernet Gator... Glemte, at det skulle gøres flere gange.. Det gør jeg ligestrax.
Rellom: Jeg har slettet en masse klatter Norton. Jeg er kun på nettet begrænset tid, men jeg svarer så hurtigt, jeg kan.
Kim: Hvad er nu xblock for noget...
Rfou: Det luner mit hjerte, at der er andre gamle nisser på kandu end mig selv.. Men det du siger med at være meget påpasselig, det ved jeg ikke rigtig, hvordan jeg skal være. Når jeg er mere plaget af virusprogrammer end af virus... Jeg ville gerne beskytte mig, men hvordan??
Og jeg lægger jo bare de programmer ind, som jeg synes, jeg har brug for.. -men det kan jo osse være nok..
Når så computeren bliver ryddet, så vil der heltsikkert være ting, som jeg kommer til at mangle, som jeg havde glemt at jeg havde..
Det med internet opkoblingen har jeg vist forklaret i Relloms nye spørgsmål.
Men tak for al jeres ihærdighed indtil nu..
--Og, jeg har lige været ude med hunden i mellemtiden, så nu er der nok en hel stribe mails igen..

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 25-10-03 18:48

Tak for svaret Birgitta. Nu overgård denne tråd til:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24908
Hilsen Emesen.
Nogle af os tager det meste computersnak for givet - det gør alle ikke.