/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ny CD med blandet musik man spiller omkr~
Fra : Hemmingsen69
Vist : 1337 gange
48 point
Dato : 23-10-03 14:18

Hey!

Jeg så en reklame i tv med en opsamling af gamle sange man kunne spille omkrig bålet..
Hvad hedder den CD?

Tak.

/Anders

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 23-10-03 22:50

Hej

Hva´ med om du ikke tog fat i din guitar og selv sang rundt om bålet..

Kommentar
Fra : gloom30

Dato : 24-10-03 11:23

Jeg har over 300 sange med akkorder på min PC. Mange af dem er syngmed sange. jeg sælger dem på CD for 100,- kr. stykket. (der ligger rigtig mange timers arbejde i at finde sangene og sætte dem i Word dokumenter). Du kan maile mig på gloom@stofanet.dk.

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-10-03 11:58

Sort...

Der er lige kommet en ny CD med musik.. folk spiller omkrig bålet.. der er reklamer for den i tv.. jeg skal bare have navnet på den..

Kommentar
Fra : crippleshrimp

Dato : 24-10-03 13:08

Hej Hemmingsen69.

Jeg ved godt hvilken cd du taler om. Den hedder "Acoustic nights" og det er en dobbelt-cd med nogen ret fede og kendte numre på.

Du kunne sagtens selv ha' fundet ud af det hvis du gik ned i din lokale Fona-butik.

Hilsen

Crippleshrimp

Accepteret svar
Fra : crippleshrimp

Modtaget 48 point
Dato : 24-10-03 13:09

Hej Hemmingsen69.

Jeg ved godt hvilken cd du taler om. Den hedder "Acoustic nights" og det er en dobbelt-cd med nogen ret fede og kendte numre på.

Du kunne sagtens selv ha' fundet ud af det hvis du gik ned i din lokale Fona-butik.

Hilsen

Crippleshrimp

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-10-03 13:20

Oki.. takker.. men nu har jeg jo Kandu.dk ;)

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 24-10-03 13:22

Tak for svaret crippleshrimp.