/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
sæd-doner løn..?
Fra : solgaard
Vist : 17631 gange
30 point
Dato : 22-10-03 20:22

Hej alle

Hvad for en sæd-doner i "løn" eller hvad man skal sige.? pr. gang.?

Håber nogen ligger inde med svaret..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-10-03 20:31

ca. 250 kr de udbetales i øvrigt som kørselsgodtgørelse og er dermed skattefri

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-10-03 20:32

Så vidt jeg husker er det 300 kr.
Ikke egen erfaring, men jeg arbejder på et Hosp.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 22-10-03 20:37

Er det en slags "spillemandspenge"

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-10-03 20:52

Ja man kan godt gå hen og blive ret så rund-håndet af det

Mvh Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 20:55

Årgh-pu-pøj-føj... fik min Tub' i gale hals
I har godt nok gang i den *LOL * og så hjælper det også, hvis man har Parkintons
Der er i øvrigt et "søster" spørgsmål på http://www.kandu.dk/dk/spg/24767
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : briani

Dato : 22-10-03 21:00

Hvad sker der når en sæddonor glemmer sin aftale på sæd klinikken?
- så får han en rykker....

Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 21:03

Nå ja... han kan vel ta' sagen i egen hånd

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 21:05

Helt alvorligt... så er de stakkels "tyre" da underbetalt, se liiiige her http://129.142.12.231/prislist.html

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 22-10-03 21:06

Er der nogesinde nogen der stopper et øjeblik og tænker over dem der har tilmeldt sig en tråd???

Eller er jeg den eneste der synes det er frustrerende at få en bunke mails om nye indlæg og så finde ting som de ovenstående indlæg??

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 21:10

Ja, ja Better... nu har I jo sat pris på de løse skud, så prøv at smile lidt - det gør slet ikke ondt

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-10-03 21:51

underbetalt og underbetalt er vel så meget sagt!

ihhh hvor i har gang i den!

nååå irriterenden så ellers et regne stykke i dag som endte med resultatet at en sæd doner får 250 pr gang men om regnet så ville det være en time løn på 6000....... men kan ikke finde regne stykket lige nu- men det var på tv 2 jeg så det!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-03 23:46

Ajiii tutfis...det kommer det aldrig op på..du skal regne med 20 minutters pause..MINDST for hver levering *LOL* Det kan højst blive til en tusse såen godt og vel..med mindre det er en meget viril 20 årig *GG*

Det må da være et ønskejob for fyre i den alder!!

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-03 23:53

Better Performance...tror du skulle arbejde lidt med din vrede... Behavior..my dear !! Du ved da godt at når man kommer med sådan en udtaelese hos folk der er oppe at køre og som har det sjovt..vil den blive taget som en irreterende flue der bare skal slåes ihjel....jeg ville nok tænke en ekstra omgang på om jeg skulle tage et kursus i din/jeres virksomhed..med den slags moral du ligger for dagen.

PS: dette er ikke ment som en ubehøvlethed, men som en en lille reminder!! Håber du tager den som det den er?

Venligst
Sus

Accepteret svar
Fra : gisele

Modtaget 30 point
Dato : 23-10-03 00:17

Hvis jeg var en ung fyr, ville jeg tænke mig godt om inden jeg gik ing og leverede sæd. Tænk at vide at man kan have en masse børn rendende rundt i landet, uden at vide hvem de er og ikke have et forhold til dem, for sølle kr.250. Jeg respektere fuldt ud dem som vil hjæpe andre mennesker til at få børn, for der var sikkert mange der ikke ville have fået deres ønske barn uden, og det kan jo give en god følelse i maven . Men at gøre det for pengene kun, er jo at ikke bruge sit hoved.

Tøsen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-10-03 00:22

>gisele

Helt hovedløst er det vel ikke

Men jeg kan godt følge din tanke

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 23-10-03 09:16

mango-sus.

det ikke mig der har lavet regne stykket det var på tv at regnestykket blev vist! hmm men syntes selv at det lyder lidt tja!

du ved jo godt:
hvorfor en pik ikke kan få arbejde?
1: den har kun fisse på hovedet!!!!
2: og efter 10 minutters pause så skal den ha' en times pause!

nu er det jo mere kvaliteten af sæden som de går efter, og den er vist i bund hos unge danske mænd. det er der lavet flere undersøgelser om!
den danske ringe sæd kvalitet: mener de kloge hoveder skyldes den danske livsstil! (bl.a. alkohol!) da unge svensker mænd ligger inde med en bedre sæd kvalitet!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-10-03 09:27

Helt galt kan det vel ikke være med kvaliteten, når vi kan eksportere
"lurmærkede haletudser"

http://www.bt.dk/kropogerotik/artikel:aid=226602:fid=100017260/

Ram

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 23-10-03 09:39

Det er meget godt med alle de beregninger af timelønnen og det var faktisk sådanne overvejelser jeg selv havde for år tilbage, da jeg var en fattig studerende, MEN:
Såvidt jeg husker skulle man holde pause 3 dage inden man lavede afleveringen.
Det er selvfølgelig ikke nødvendigt at nævne at det ikke var forhold jeg kunne leve med!
Stor respekt for dem der kan/vil, men så meget har jeg heldigvis aldrig været i økonomisk uføre ;)
/M

Kommentar
Fra : rasmus_kristensen

Dato : 14-11-03 12:25

Hvor gammel skal man være, og kan man gøre det i Vejle området?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 14-11-03 12:29

Mindst 18 år, men du kan øve dig indtil da

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 11-01-04 16:45

Tak for svaret gisele.