/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Counter-Strike hvor kan den downloades h~
Fra : jaafar19
Vist : 786 gange
200 point
Dato : 22-10-03 19:56

Hej..

Jeg har haft en counter-strike cd (uden Half-life) som var en gammel version 1,4 tror jeg, og jeg har selv hentet updateringer til den nyeste! (ikke STEAM CS)
Og nu da jeg skiftede computeren virkede ikke min CD, og jeg kan heller ikke finde en full version af counter-strike på nettet, alle de fulle versioner jeg finder kræver at man har en half-life spil installeret, og mit gamle cd, havde kun installeret CS alene og ikke noget med half-life!!
Og nu sider jeg og downloader alt muligt CS versioner som ingen af dem virkede pga. jeg ikke har en half-life spil installeret!!

Kender I så et eller andet hjemmeside med den fulde CS som IKKE KRÆVER HALF-LIFE, og så hvis det er en gamle CS version, fordi jeg kan selv finder udateringer til bagefter.

HÅBER DER FINDES NOGEN DER KAN HJÆLPE!!!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-10-03 20:12

Hej jaafar19

Har du kigget her:
http://www.counter-strike.net/
eller
http://www.planethalflife.com/cs/
eller 1.5 her
http://www.planethalflife.com/cs/files/

mvh srhansen, der intet ved om Counterstrike, men gerne vil hjælpe

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-10-03 07:57

http://underholdning.jubii.dk/games/download/cs/klient-opdateringer/

Du skal bruge de opdateringer der står (retail) et sted i teksten

/Philip

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-10-03 08:16

http://www.counter-strike.net/

Over i højer side står der Download CS, derunder er der alle mulige forskellige CS downloads.

/Zerg (Det glæder dem at møde mig)

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 23-10-03 12:12

"srhansen" Tak for svaret, men disse sider har kun kun opdateringer af gamle versioner eller hvis man har half-life i forvejen men jeg har IKKE NOGET..

"philipf" tak for svaret, men jeg forstår ikke hvad (retail) er for noget, er det ikke en opdatering (Opgradering) til en gamle version af counter-strike eller kan jeg bruge det hvis jeg ikke har noget installeret i forvejen!

"Zerg911" jeg takker dig osse for svaret men jeg har prøvet at downloade mange af disse filer, men alle krævede af jeg har en gamle version enten CS eller Half-Life!

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 23-10-03 12:14

"srhansen" Tak for svaret, men disse sider har kun kun opdateringer af gamle versioner eller hvis man har half-life i forvejen men jeg har IKKE NOGET af disse spil. CS og Half-Life (CD) er begge blevet ødelagt!

"philipf" tak for svaret, men jeg forstår ikke hvad (retail) er for noget, er det ikke en opdatering (Opgradering) til en gamle version af counter-strike eller kan jeg bruge det hvis jeg ikke har noget installeret i forvejen!
Jeg skal nok prøve at downloade den du snakker om (Retail)

"Zerg911" jeg takker dig osse for svaret men jeg har prøvet at downloade mange af disse filer, men alle krævede af jeg har en gamle version enten CS eller Half-Life!

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 23-10-03 12:15

"srhansen" Tak for svaret, men disse sider har kun kun opdateringer af gamle versioner eller hvis man har half-life i forvejen men jeg har IKKE NOGET af disse spil. CS og Half-Life (CD) er begge blevet ødelagt!

"philipf" tak for svaret, men jeg forstår ikke hvad (retail) er for noget, er det ikke en opdatering (Opgradering) til en gamle version af counter-strike eller kan jeg bruge det hvis jeg ikke har noget installeret i forvejen!
Jeg skal nok prøve at downloade den du snakker om (Retail).

"Zerg911" jeg takker dig osse for svaret men jeg har prøvet at downloade mange af disse filer, men alle krævede af jeg har en gamle version enten CS eller Half-Life!

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 23-10-03 12:17

I må undskylde JEG KOM TIL AT TRYKKE FLER GANG!!

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 23-10-03 12:59

Du skal installere den version du har i forvejen. Derefter skal du "upgrade" fra fx.
1.4 --> 1.5....

Retail betyder, at du "kun" har counter strike installeret og ikke half life.

Ellers forstår jeg ikke helt dit spørgsmål ? Hvisken version er det du gerne vil spille ?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 23-10-03 13:12

Du kan ikke downloade hele spillet af HL(legalt) men af CS er det muligt, hvis du ikke har hl må du desvære ud og købe en ny eller låne det af en ven :0/

Kommentar
Fra : jaafar19

Dato : 23-10-03 15:22

"philipf" ja men jeg har sagt at min cd som indeholder den gamle version 1,4 virker ikke længer og så kan jeg heller ikke finder en fuld version istedet for denne her!

"Zerg911" Skal jeg have half-life for at installere en CS? hvis det er muligt at downloade en full version uden half-life krav, og uden at have en gamle version installeret, så er meget tilfreds ,, men HVOR KAN JEG FINDE DEN HEN!!

Accepteret svar
Fra : 369874123

Modtaget 200 point
Dato : 14-01-04 15:44

kan du ikke bare købe half-life. det koster kun ca. 100 kr eller få en af dine venner til at brande det.
men hvis du skal være ireterene kan du måske her
http://www.counter-strike.net/downloadcs.html
eller her
http://www.fileplanet.com/files/130000/130271.shtml

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 15:47

jaafar19 Ja det SKAL du ellers virker det sku ikke

Og nu er folket gået over til CS 1.6, det kan du dl inde på www.steampowered.com

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 15:47

Og det kræver IKKE half-life

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 14-01-04 15:49

ja ja men man kan stadig spille med 1.5

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 15:51

Ja men der er ikke mange servere der køre 1.5 mere, du får meget mere ud af 1.6 og det er fuldt ud gratis

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 14-01-04 15:52

Zerg911
kan du hjælpe mig med hvordan man downloader steam. jeg har prøvet at downloade det inde på www.steampowered.com men det gik ikke godt.

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 14-01-04 15:53

glem det jeg sage. nu går det godt

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 14-01-04 15:53

glem det jeg sage. nu går det godt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 14-01-04 15:54

hehehe helt i orden

Godkendelse af svar
Fra : jaafar19

Dato : 14-01-04 23:01

Tak for svaret 369874123.