/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Afspilling af .tar filer
Fra : hustlerh
Vist : 314 gange
40 point
Dato : 22-10-03 18:52

Hvordan afspiller man en .tar fil?
Er der et bestemt program jeg skal have (players eller codecs)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 19:04

Hejsa
Quicktime skulle ka' ku' klare det problem
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 19:06

NB: Du kan hente den her http://www.apple.com/quicktime/download/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 19:13
Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 22-10-03 19:20

Hej hustlerh

Jeg mener *tar er et let pakkeformat. Det kan udpakkes med winrar eller winzip. Jeg kan dog tage fejl

mvh srhansen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-10-03 19:49

Tror faktisk srhansen har ret... især hvis du gennemser Google-søgningen.

Kommentar
Fra : hustlerh

Dato : 22-10-03 21:04

ja....men når man udpakker dem......hvordan skal man så afspille dem?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 22:13

Der skulle gerne ligge en eller anden musik fil eller filer inde i tar filen! prøv at udpakke en af de pakkeprogrammer der er blevet nævnt og så skulle windows media player kunne afspille den/dem!

Godkendelse af svar
Fra : hustlerh

Dato : 23-10-03 09:22

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : andreasw

Dato : 22-08-04 19:40

fylder tar-filen ikk helt vildt meget når man pakker den ud?