/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
mere plads på en cd rom?
Fra : vombat
Vist : 805 gange
50 point
Dato : 22-10-03 17:02

jeg har et prb, det er at jeg har et prg som jeg gerne vil lave en backup af, men det fylder 808 mb, der kan jo kun være 700 mb på en alm cd rom, har prøvet at zippe det, men det gav ikke nok mb.

kan man bruge alm dvd rom til et alm cd rw drev.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 17:10

Nej du kan ikke bruge dvd rom til et cd-rw drive! Du kan købe 800 og 900 mb cd medier til din brænder, så det kan lade sig gøre at skrive mere end 700 mb til en cd

Kommentar
Fra : vombat

Dato : 22-10-03 17:16

og hvor køber man dem, har kigget men ikke fundet dem

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-10-03 19:35

Du kan i hvert fald købe dem her:

http://www.burnalot.dk/shop/

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 22:02

masser af steder. Køb dem på nettet f.eks! Prøv www.edbpriser.dk og gå ind under CD medier sæt X i 99 min. og tryk på søg!