/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan Sletter man Panda Antivirus fuls~
Fra : Trussetyven
Vist : 888 gange
500 point
Dato : 14-02-02 08:45

Hej med jer
Jeg har længe kørt med Panda Antivirus på mit styresystem Win 98-men nu vil jeg gerne have den fulstændig slettet fra min Maskine,da jeg lige har købt Norton Antivirus,men lige meget hvad jeg gør,ligger der stadig rester fra Panda tilbage,så hvad gør jeg nu?
Trussetyven

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 14-02-02 08:52

Hejsa

Her har du en fulstændig Manual omkring hvordan du får det hele med:
http://antivirus.jubii.dk/sletning.asp

MH
Vestergade

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 510 point
Dato : 14-02-02 08:56

Hej Trussetyv
Slet først mappen hvor Panda er installeret omme i dit kontrolpanel under tilføj og fjern-bagefter går du om i din stifinder og sletter alt hvad der ligger med navnet Panda antivirus og så gør du følgende
1. Vælg Start -> Kør -> skriv Regedit
2. Klik på Registreringsdatabase i menubjælken øverst og vælg Eksporter... for at tage en sikkerheds-backup (vigtigt!!!)
3. Tryk CTRL-B og en søge-box vil komme frem
4. Søg nu på ordet Panda eller Panda antivirus og slet nu værdien der fremkommer.
5. Tryk på F3 for at søge igen
6. Gentag punkt 5 indtil der ikke er flere
7. Genstart computeren og installér din Norton Antivirus
MVH Brian

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 14-02-02 09:14

Briani >>>

Dit Formodede Svar er en Gentagelse af det Link jeg har givet Trussetyven !!!

MH
Vestergade

Godkendelse af svar
Fra : Trussetyven

Dato : 14-02-02 09:43

Daws Brian
Jeg har valgt at give dig mine point fordi jeg godt kunne lide den med søgeboksen CTRL+B,en smart og hurtig måde at finde de ting man søger på i regedit
Daws Vestergade
Også en tak til dig
Jeg syntes nu ikke at Brianis svar er en gentagelse af det link du henviste til
Trussetyven

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-02-02 09:46

> Jeg har længe kørt med Panda Antivirus på mit styresystem Win 98-men nu
> vil jeg gerne have den fulstændig slettet fra min Maskine,da jeg lige
> har købt Norton Antivirus,men lige meget hvad jeg gør,ligger der stadig
> rester fra Panda tilbage,så hvad gør jeg nu?

Hvilke rester er der tale om?

Du har vel husket at benytte Tilføj/Fjern Programmer i Kontrolpanel?
Har du blot slettet mappen med programmet, må du installere det
igen, og så afinstallere på den rigtige måde.

Herefter vil der ofte være enkelte mapper/filer tilbage, hvoraf nogle
fjerner sig selv efter genstart, andre skal slettes manuelt.

Om registreringsdatabasen tømmes for rester, afhænger af kvaliteten af
uinstallprogrammet, og om der med vilje efterlades en note om, at du
har haft programmet installeret. Prøv at anvende søgefunktionen for
at se, om du kan finde en nøgle til Panda (husk at tage en kopi af basen
før du ændrer noget).

Mvh.
Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-02-02 09:55

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message
news:a4ftg4$npl$1@sunsite.dk...
> > Jeg har længe kørt med Panda Antivirus på mit styresystem Win 98-men nu
> > vil jeg gerne have den fulstændig slettet fra min Maskine,da jeg lige
> > har købt Norton Antivirus,men lige meget hvad jeg gør,ligger der stadig
> > rester fra Panda tilbage,så hvad gør jeg nu?
[snip]
> Om registreringsdatabasen tømmes for rester, afhænger af kvaliteten af
> uinstallprogrammet, og om der med vilje efterlades en note om, at du
> har haft programmet installeret. Prøv at anvende søgefunktionen for
> at se, om du kan finde en nøgle til Panda (husk at tage en kopi af basen
> før du ændrer noget).

Prøv hellere RegCleaner ( http://www.jv16.org/ ). Den gør det let at rydde
op efter et program. Man skal dog alligevel tænke sig lidt om... lad være
med bare at slette noget du ikke ved havd er.

- Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-02-02 10:46

> Prøv hellere RegCleaner ( http://www.jv16.org/ ). Den gør det let at rydde
> op efter et program. Man skal dog alligevel tænke sig lidt om... lad være
> med bare at slette noget du ikke ved havd er.

Nåe ja, selvfølgelig Det havde jeg ikke lige tænkt på.
Igen: En meget god idé at tage en kopi af reg.basen først.

Mvh.
Morten