/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Online Grejbiks
Fra : kajsvaj
Vist : 563 gange
200 point
Dato : 22-10-03 13:43

Hvor kan jeg købe en stripper (ja det hedder blinket) og noget fireline online. Og er det billigere end i butikkerne ?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-10-03 14:10

Hej kajsvaj
Generelt er det ikke billigere at købe tingene online. Du kan du dog spare noget ved at købe tingene det sted de er billigst. Her er den bedste oversigt jeg har kunnet finde over onlinebutikker. Jeg ved at grejbiksen fører de ting du efterlyser.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-10-03 14:11

Hej kajsvaj
Generelt er det ikke billigere at købe tingene online. Du kan du dog spare noget ved at købe tingene det sted de er billigst. Her er den bedste oversigt jeg har kunnet finde over onlinebutikker: http://www.fiskeland.dk/

Jeg ved at grejbiksen fører de ting du efterlyser.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-10-03 14:12

Den sidste udgave er med linket jeg glemte i det første indlæg.

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-10-03 15:57

Jeg syntes ikke lige der sælges noget på siden...?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 22-10-03 18:59

Tryk på fisken links ude til venstre. Herefter får du en temmelig stor oversigt over grejbutikker.

Herefter kan du evt. trykke på linket til grejbiksen. Inde på http://www.grejbiksen.dk/ skal du så vælge: fiskeudstyr -> blink og så vælge stripper. Der er f.eks 3 for 100 kr. og 8 for 200 kr.

Ligesådan gør du for din fireline vælg fiskeudstyr -> liner og så din firewire.

god fornøjelse
srhansen

Godkendelse af svar
Fra : kajsvaj

Dato : 22-10-03 20:09

Tak for svaret srhansen.

Så vil jeg købe lidt af hvert og fange no'n fede ørreder.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-10-03 20:15

Hehe, det lyder som en rigtig fin ide gid jeg selv havde lidt mere tid til at fiske for tiden

Kommentar
Fra : qpool

Dato : 26-10-03 22:32

Hej kajsvaj.
Jeg har købt noget grej ved dem her http://www.jk-tackle.dk
Det blev leverte hurtigt og jeg vil mene at de er helt ok og de har også de ting du efterlyser.
hej