/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Visitkort
Fra : jysse
Vist : 291 gange
20 point
Dato : 21-10-03 20:01

Jeg vil gerne designe og printe/trykke mit eget visitkort.

Er der ikke en af jer, der kender en hjemmeside, et program eller lignende ??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-03 20:37
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-03 20:42

Køre også fint på min xp'pc

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-10-03 20:43

Du kan lave flotte visitkort i Power Point, det kan også laves i Excel.
Endelig er der programmet microsoft-Publisher som har indbygget wizard til visitkort.
Emesen.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 21-10-03 20:48

Jeg bruger mest dette kontor program til visit kort og meget andet(gratis)
http://ooo.chbs.dk/hent-ooo/

Manse9933

Kommentar
Fra : dk

Dato : 21-10-03 21:40

hejsa
her er lige hvad du søger
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 10-04-04 17:21

Hej Jysse

Her er også noget du kan bruge, meget simpelt og mange forskellige at vælge imellem, når du har lavet kortet, så kopiere du billede og klipper det over i ex. word, der kan du så kopiere det ud så det fylder en side-- - print..

Mismo

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:11

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : mismo

Dato : 09-07-04 16:19

Hej igen jysse.. undskyld.. der mangler lige et link i mit svar.. det var en smutter.. her er den ... http://shopping.jubii.dk:9080/visitkort/
når du har udfyldt kortet, og set ændringer, så kan du gemme billede (h. klik) og bruge det i word/excel, lav det i den str. du skal bruge og print.. koster kun papir og blæk...

Mismo