/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hakker i musikken på Kazaalite
Fra : Emanuel_Rose
Vist : 418 gange
150 point
Dato : 21-10-03 18:26

Hej!
Jeg har et problem jeg håber at der er nogle der kan afhjælpe mig med! Når jeg downloader musik på KazaaLite, så er der tit hak i musikken, ikke hakker som på en CD, men stykker i musikken hvor nummeret nærmest er gået i stykker, det lyder ganske rædselsfuldt...hvis der er nogle der kender til problemet, ville jeg være glad hvis jeg kunne hjælp til at afhjælpe dette problem!!!

Kommentar
Fra : magalhaes

Dato : 21-10-03 18:37

hej med dig!!
den irreterende lyd i musikken kan ændres ved vælge musik numre på listen uden for mange af dem her. (1)(1)
tjeck evt.: www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Divino

Dato : 21-10-03 18:39

Brug imesh istedet det er meget bedre! Kan downloades igennem www.download.com
Det med at det hakker vildt er der ik noget at gøre ved... du kan kun slette sangen(e).. Der er åbenbart nogen der synes det er kanon sjovt at ligge sange ind der er bøffet helt op! (fed humor... NOT)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-10-03 20:46

Det er musikindustrien, der har skabt det med vilje, i øjeblikket er der måske nogen der er i gang med at hente hos dig, mange får osse hentet en hel masse, uden lige at høre det, og så ligger numrene i dit bibliotek og bliver downloaded. Skynd dig at slette dem, hvis alle gjorde det, kunne det næsten udryddes. Musikindustrien stiller også servere klar til kazaa, her er de hurtige at hente, og så bliver de spredt.
Hele emnet har været i pressen + i diverse blade. Det er kun en stakkels frist at hente andre steder, fordi mange er allerede "inficeret", og benytter forskellige p/p programmer.
Alle inficerede musiknumre, opfører sig som du beskriver, at det er først midt inde i stykkerne at "skrattet" starter, desværre.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 00:32

Prøv at bruge winmx www.winmx.com til at downloade musik fra!

Kommentar
Fra : Rodam

Dato : 24-10-03 12:34

Hej Emanuel_Rose.
Tilmeld dig Direct Connect. Derfra kan du downloade alt, hvis du selv stiller et vist antal Giga-byte til rådighed for andre. Sådan sikrer de sig mod dårlige kopier. De tjekker ovenikøbet. Hvis du stiller dårlige kopier til rådighed for andre, bliver du afvist. Men kvaliteten er også rigtig god. Direct Connect findes på www.Google.com
MVH Rodam

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-03 16:24

Som jeg har skrevet før, de andre downloads programmers filer er også inficeret.
Direct Connect, tjekker kun musikkens bitrate (128), og ikke hvordan musikken lyder inde midt i nummeret (hvordan skulle de kunne det?)
WinMX, er heller ikke bedre, jeg har haft begge, og begge er slettet, virkede ikke rigtig gennem router. Efter mange forsøg kunne jeg få WinMX til at downloade, og den sagde den downloadede med 27KB/s, men det passede slet ikke, den skulle have utrolig lang tid til at hente bare 4MB.
Det er bare min mening om de to programmer, og jeg ved da godt at det vil falde mange for brystet, fordi de kan bruge dem, men der er nok en grund til at de fleste bruger Kazaa, og hvis man vil være fri for dens irriterende reklamer, så bruger man Kazaa lite, som Emanuel_Rose.
I øvrigt mener jeg jeg har svaret på spørgsmålet? Eller hvad?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-03 22:51

Hvis du mener du har svaret Palle ved dine egne personlige erfariringer med diverse per2per programmer! Ja så har du svaret på et spørgsmål! Men jeg tror ikke du har svaret på spørgsmålet!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-11-03 01:35

Hvorfor prøver du ikke ved dit lokale bibliotek, der kan du da låne meget musik, så slipper du også for faren for virus ved at gå ind på diverse subspekte sider.

mvh

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 02:00

Hå tedd, lyder spørgsmålet ikke:"Hej!
Jeg har et problem jeg håber at der er nogle der kan afhjælpe mig med! Når jeg downloader musik på KazaaLite, så er der tit hak i musikken, ikke hakker som på en CD, men stykker i musikken hvor nummeret nærmest er gået i stykker, det lyder ganske rædselsfuldt...hvis der er nogle der kender til problemet, ville jeg være glad hvis jeg kunne hjælp til at afhjælpe dette problem!!!"
Mit svar: Det er musikindustrien, der har skabt det med vilje
Hele emnet har været i pressen + i diverse blade.
ALTSÅ: Det er lavet med vilje, det har været i TV-AVISEN.
At spørgsmålet nu er blevet drejet til hvilken programmer der er bedst, er vel ikke min fejl.?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-11-03 23:54

Hej Emanuel_Rose dit spørgsmål har stået længe uden at du har lukket det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:51

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen