/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tim Christensen: "Right Next To The Righ~
Fra : Lstump
Vist : 595 gange
150 point
Dato : 21-10-03 15:57

hejsa!

jeg vil helt vildt garne havde fat i både tekst + akkorder fra Tim Christensen's sang: "Right next to the right one".

Jeg ville blive enormt glad, hvis der var nogen som ville hjælpe, eller som bare vidste hvor jeg kunne finde den henne.

mange tak
kram Louise

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 160 point
Dato : 21-10-03 16:19
Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 21-10-03 17:49

Hej Louise
Der er mange steder, hvor du kan finde Tim. Her er en af dem.
www.dahlnet.dk/gw/tabs.php

Kommentar
Fra : xtx

Dato : 21-10-03 19:08

hans hjemmeside... den er ret god.. har akkorder og tekst til mange af hans sange.. også right next to the right one

Godkendelse af svar
Fra : Lstump

Dato : 21-10-03 21:29

Tak for svaret NielsPT.
hejsa..
tusind tak for det gode svar uden dig hjælp havde jeg da aldrig fundet denne sang!!!!
det er godt man kan spørge, når bare andre ved det.

kram louise

Kommentar
Fra : Julie_89

Dato : 04-11-03 15:25

Hmmm.......Der er vel ikke nogen der vil være super søde at fortælle mig hvor man kan downloade denne sang?!
Så ville jeg blive glad!!!
Mvh Julie!