/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
køb af molergrus
Fra : agertoften
Vist : 713 gange
50 point
Dato : 21-10-03 14:45

Det er en god ide at have groft molergrus omkring potterne i en blomsterkrybbe.
Er der nogen der vil sige mig, hvor man kan købe sådan noget ?

Accepteret svar
Fra : A.C.Rosmon

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-03 15:40

Prøv, om dette kan bringe dig lidt længere: http://www.skamol.dk/2.php

Kommentar
Fra : 2603ph

Dato : 21-10-03 16:35

Hej Agertoften

Molergrus anvendes til kattegrus, så hvis du køber kattegrus er du
sikker på, at det er Moler fra Mors.
( jeg har været der fornylig - de sælger utrolig meget af denne vare)

mvh
2603ph

Godkendelse af svar
Fra : agertoften

Dato : 21-10-03 21:17

Tak for svaret A.C.Rosmon.Jeg havde lige præcis brug for en adresse, og har mailet til dem. Det var lige, hvad jeg skulle bruge.
Venlig hilsen, "agertoften"