/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WebbCam
Fra : Mille35
Vist : 881 gange
100 point
Dato : 21-10-03 13:08

Er her nogen der har et foreslag vedr:køb af Weebcam ??Min eneste betingelse er at det skal være godt.Har aldrig harft et så .... lidt hjælp efterlyses

Kommentar
Fra : Bernsted

Dato : 21-10-03 13:23

Logitech QuickCam Pro 4000 med indbygget mikrofon til ca. 600 kr. Er på hylden hos de fleste PC-tilbør-forretninger.
Jeg har kørt med det i over et år og med Eyeball Chatprogram (kan hentes her: http://www.Eyeball.com ). Det er gratis, fungerer perfekt til I-net telefoni med video.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-10-03 13:31

Først og fremmest var det måske en ide at afdække hvad det skal bruges til?

Accepteret svar
Fra : Bernsted

Modtaget 110 point
Dato : 21-10-03 13:39

http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/productlist&crid=20&countryid=4&languageid=15 kan du se kameraet. Listeprisen er godt nok 900 kr, men f.eks Midtdata har det til 633 kr http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=14618 - Husk at følge installeringsproceduren slavisk - først softwaren FØR du sætter kameraet i USB porten.
Jeg forsøgte mig før da med både Phillips og Trust kameraer, det er noget juks kort sagt. Du bliver ikke skuffet med Logitech.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 21-10-03 15:49

Hej Mille

Logitech QuickCam® Zoom 640x480 / 24bit / CMOS / USB / Microphone 464 kr. QuickCam® Zoom Silver 640x480 / 24bit / USB 481 kr.
set på www.edbpriser.dk er udmærket godt billede og god lyd. Hvis du ikke skal bruge det til at optage egen "video eller lave still bileder" så nøjes med med dette samme som quickcamm pro i alm brug. Har selv pro men har også zoom på anden computer og det er "kun" video og still billede der kan gøres bedre på pro'en

frostys say have a nice day

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 21-10-03 20:17

Tak for svaret Bernsted.