/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha BWS NG
Fra : due2680
Vist : 430 gange
20 point
Dato : 13-02-02 21:24

Okay... Er der nogen der har nogle erfaringer med tun til Yamaha BWS NG... Jeg har tænkt mig at købe tun, og jeg tror det skal være Polini... Men er der andet der er bedre...??

Michael Due

Kommentar
Fra : MaxiSmiley

Dato : 25-02-02 20:43

nej...
køb polini det er kvalitet!

Kommentar
Fra : Cyper_Dj

Dato : 04-05-02 21:15

Ja gå efter polini det er absolut det bedste og mest slidstærke, men det kommer jo an på hvor meget skub du vil have i din knallert. Typist koster Ev2 1899 der er det bedste cylenderkit du kan købe men lidt halvdyrt. yder ca. 18,8 Hk komplet selfølgelig......