/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hårkur
Fra : MSS
Vist : 608 gange
50 point
Dato : 21-10-03 08:41

Hej

Kender I en rigtig god hårkur ??? Gerne "navn" og evt. pris og hvor den kan købes.

Mit hår er meget tørt, og jeg har prøvet en shampoo og balsam fra min frisør, men uden det store resultat, så nu søger jeg en kur, der bare virker!

MSS

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-03 08:58

Ja..den bedste hårkur jeg til dato har prøvet..hjælper på tør hovedbund..går ud fra at det er det du har?

Er: "ORIGINS Rich Rewards " til omkring 160,- kr kan ikke huske den nøjagtige pris..da jeg pillede prisen af inden jeg stillede den i badeværelset. ( min mand ville få et chok hvis han så prisen ) Den er hamrende god...i det hele taget kan jeg anbefale deres produkter, hvis du har en meget sart hud..jeg har købt deres vaskegel og dagcreme også og normalt ligner min hud noget der er løgn her om vinteren, pga. kulde og for meget centralvarme...men nu er den bare så fin !!!
Det gode ved det er, at du kan få små prøver med hjem, ganske gratis, bare spørg efter det!!
Den fåes i Matas, Salling og Magasin...og sikkert flere steder, men det er der jeg har set den !!

Venlig hilsen
Mango

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 27-10-03 10:39

Tak for svaret Mango.

Den vil jeg glæde mig til at prøve. Jeg kender godt deres produkter, så jeg har ingen skrupler med at købe den. Dog vil jeg nok også pille prisen af inden den kommer på badeværelset !!!

Mange hilsner
MSS