/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
gangster50
Fra : ram2
Vist : 359 gange
1 point
Dato : 20-10-03 21:23

Hej Gangster50.

Fint tip - http://www.warezftp.1go.dk/kandu.gif

Bare ærgeligt at jeg ikke fatter en brik af hvad du mener - ved du det selv, så fortæl endelig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 21:36

hej ramsebasse!!!!! ok er i godt humør så derfor smider jeg omkring mig med kælenavne!!! du overlever nok!

det gangster50 har gang i er at han hentyder til min tråd med 199 indlæg ved at lave hans tip uha: 199 det er mange! har selv kontaktet ham i hans egen tråd= bogstaver ang hans tip!!!!

jeg går udfra at det er det ham mener.
har dog oplyst ham at der er en tråd som er længere i smalltalk, som du ovenikøbet er ejermand af hvis jeg husker rigtig!
i den tråd er der 303 indlæg!!!!!!!

dog et latterligt tip han har lavet han ku jo bare ha skrevet det inde i selve tråden!

mvh tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 21:52

>tutfis.

Ramsebasse *GGGGGGGGGG*

Jeg er dybt forundret over gangsters tip - Forstår ikke den dybere mening, og som du skriver, kunne han jo have klappet i sine små hænder af begejstring i selve tråden.

Men sån' er det

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 22:02

tja sådan er det....

Der gik lidt før jeg selv kunne se hvad han mente, var inde og forstøre op osv og tjekke efter- men kan altså stadig ikke se meningen; altså at lave det som et tip
men gangster50 må da gerne forklare det!!!!!!

mvh tutfis

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-10-03 22:30

tutfis

Jeg har lige prøvet, at klikke på linket i omtalte tip........ og underligt nok, hvergang jeg trykker på linket, kommer jeg tilbage til hans tip - det samme sker når jeg prøver, at klikke på det, via denne tråd, så kommer jeg til denne tråd ..........mystisk, men der er sikkert en mening med det.....fik nemlig lov til, at give det "stjerner"

// Toupie

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 22:31

Jeg kan kun give ram2 ret i, hvis der er en mening med Gangster50's indlæg, skal vi vist have en intelligens der svarer til ham.

Det er der muligt at han IQ ligger på ca. 5-6 og det kan vi andre overhovedet ikke rumme i vores hoveder.

Måske er meningen at der ingen mening er???

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 22:59

tror ikke i skal regne med at han skriver et svar. jeg har selv prøvet at kontakte ham i hans egen tråd og der sker ingenting............

der er vel ingen mening i hans tip ang 199 indlæg i den tråd som jeg tilfældigvis har oprettet.... så ramsesteg har vel ret!

om emeningen er at der er ingen mening? eller om det er for at lukke pis ud? eller provokere? osv osv osv så er det kun gangster50 som kender meningen-hmm ku tvile på om gangster50 overhovedet selv kender meningen!

mvh tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 23:05

Nu skal det siges, at Gangster50 kun er omkring 14-15 år, så det kan være at han i undomskådhed har ladet begejstringen løbe af med sig.

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 23:07

hej toupie

ja kan se han har fået en halv stjerne!

ja ram linker til gangster50 tip!

tråden med 199 indlæg: http://www.kandu.dk/dk/spg/24295
advarelse det er en være hønsegård!

tutfis

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 1 point
Dato : 20-10-03 23:25

Så kunne det være rart at se, hvem der har givet ham det halve point.

ellebye

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-10-03 06:49

Jeg tror, Gangster50 har villet påvise, at tråden "frida" har tiltrukket
næsten lige så mange indlæg som alle de øvrige tråde (beheftet
med bunkebetegnelsen "Mange") tilsammen.

Nu hedder tippet jo "Uha", så han er nok enten imponeret eller
forskrækket over, at "frida" er så tiltrækkende.

Så vidt jeg husker fra en anden tråd, er det ikke ret længe siden,
han blev konfirmeret.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-10-03 18:33

tutfis

Helt fatsvag er jeg nu ikke men pointen var, at når jeg trykkede på Ram2´s link, så endte jeg på denne selvsamme tråd
.......men måske min computer var fatsvag, og ikke ville forstå noget somhelst

Elleby
Jeg fik lov til, at bedømme tipset 2 gange, så det kan ikke være "alle" mine stjerner der har givet en halv stjerne
........troede ellers ikke man kunne bedømme samme tip 2 gange???? må være en fejl fra Kandu...

// Toupie

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-10-03 00:06

toupie

jeg har altså også fået lov til at bedømme de samme tip's flere gange!!!!! og har oplevet de sidste 3 dage! om det er en fejl????????

og regnede ikke med at du var fatsvag!
om din computer er det? det aner jeg intet om!

tutfis

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 22-10-03 00:12

toupie

Tippet havde måske stået så længe at bare en eller anden gav en bedømmelse...
Håber du gav 0 ved det ene.

ellebye

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-10-03 08:43

Ellebye

Jeg gav 0 point begge gange, både fordi der manglede en forklaring der klargjorde hvad meningen med tippet var og samtidig kunne jeg ikke komme ind og se hvilken tråd han linkede til......så jeg kunne med rette sætte x ved "virker ikke"

// Toupie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-10-03 09:14

Rent faktisk får man kun lov til at bedømme et tip èn gang,
for de øvrige bedømmelser bliver ikke registreret.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 22-10-03 10:50

rellom har lige et spg til det du skriver!

hvis man kun får lov til at bedømme en gang og resten ikke bliver registreret.

hvorfor får jeg fx love til at bedømme et tip fx klokken 10,30 og da jeg gik ind om aften for at se hvor mange der havde bedømt det, fik jeg lov til at bedømme det igen.

desuden kunne man se at der var sket en til bedømmelse af tippet. og ang pointet så må jeg jo ha fået point for begge gange.

fx den 20/11: var logget på= point for det + og fik lov til at vurdere 3-4 forskellige tips fik ca 100 ledige point den dag! og fik love til at bedømme de forskellige tips flere gange i løbet af dagen!

det var et side spring!

toupie ok du gav ham nul begge gange.
det ville jeg også selv havde gjordt, hvis jeg havde fået lov til at bedømme det!!!!
af samme begrundelse som dig: manglende forklaring/begrundelse og at man ikke kan komme ind til den tråd han linker til!

tutfis

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-10-03 11:12

Hej Tutfis

Du har ret i, at man kan få lov til at bedømme et tip flere gange.
Anden gang bliver bedømmelsen bare ikke registreret.

Næste gang du får muligheden, så læg lige mærke til, hvor
mange der har bedømt tippet, inden du selv bedømmer.
Så vil du se, at din bedømmelse nr. 2 ikke går igennem.

Hvorfor det er sådan, ved jeg ikke, men det kan næsten kun
bero på en fejl fra Kandus side.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-10-03 11:15

PS! Ang. Gangster50's tip, så er det som sagt skrevet af en knægt i konfirmationsalderen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-10-03 12:22

Rellom

Når man er i den alder, tænker man nok ikke lige på, at forklare hvorfor og hvad man mener - også derfor jeg skrev hvor mange point jeg havde givet tippet og også hvorfor. Jeg er sikker på, at Gangster følger med i denne tråd, og på denne måde kan han lære, at gøre det bedre næste gang

Jeg har selv en søn i samme alder, så jeg ved hvordan de er

Tak for oplysningen ang. bedømmelse af tip

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 26-10-03 10:19

Tak for svaret ellebye.

Ja - så lukker vi - der er jo ikke mere at komme efter..

Mvh
Ram