/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ophørsudsalg 1
Fra : ram2
Vist : 657 gange
500 point
Dato : 20-10-03 19:06

[hør] [hør]

Da jeg fuldsændig uforskyldt og ganske uretfærdigt bliver behandlet så dårligt, som mange tråde viser, vil jeg ikke mere være på Kandu.

Alt for mange brugere bebrejder mig, at jeg kommenterer deres ualmindeligt ligegyldige og dybt godnat spørgsmål og svar, og den bebrejdelse kan jeg ikke leve med.

Og I "Krisebrugere" der sikkert omgående vil rykke frem i frontlinjen for at redde mig - I kan godt spare jer - Jeg er en mand man ikke kan nå (om)

Jeg vil så længe ophørsudsalget står på, selvfølgelig løbende deltage i debatten, men når udsalget er slut, er jeg ikke mere at finde på denne ellers så udmærkede Site.

Jeg er sikker på jeg ikke ombestemmer mig.

Med venlig hilsen og farvel
Ram

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-10-03 19:10

nu vælter kandu... du har MANGE point er jeg overbevidst om, mere end nok til at bestemme hvem der skal have månedens præmie og et godt stykke op på top 50..

tror du kommer tilbage engang stort set alle der har sagt farvel er kommet tilbage

Så på gensyn ram2

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 20-10-03 19:10

Du har det ikke godt hvis du ikke er i centrum.
Kollosale kvajhoved

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 19:19

>solgaard.
Yilbage - Tror du?

>ofa. Der kan du se - straks taler du grimt til mig - Og hvad er der forresten i vejen med centrum?? (Der er kun 1 L i kolossal, men til gengæld 2 ss'er)

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 19:23

Ups - der skulle stå "Tilbage"

Og til ofa - for ikke at forvirre dig - så er der ikke som jeg skrev kun 1L i kolossal, men 2 L'er og ikke som du skriver 3 L'er

Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-10-03 19:42

<Ram. Skal vi nu igen gennem hele den suppedas. Er der virkelig nogen der taler grimt til dig ??Ahhh Det passer ikke, mennnnn, pas godt på dig selv, der er ingen andre der gør det. Det er kun dig selv der kan det.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 20-10-03 19:47

Du bliver ikke mindre idiot ,uanset hvor mange eller få Sér eller Lér der er i kollllosssssal

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 19:53

>ofa.

Joe - Det mener jeg Det er klart ss'er og ll'er der gør hele forskellen Det ved du osse godt

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-03 20:00

ram2

Jeg tror ikke på at brugerne her på kandu skulle have fået ram på dig.

mvh ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-10-03 20:08

Til jer alle sammen
Tal pænt til og om ram2. I bund og grund er han et yderst følsomt væsen, med kendetegn som venlighed, overbærenhed, tålmodighed, høflighed, hjælpsomhed . Hvad mere kan man forlange af et menneske ? Alle gode mennesker bliver misforstået i denne onde og grusomme verden.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 20-10-03 20:10

Et ophørsudsalg til 1 point - det er da billigt.
Holder du så 200 styks?

Jeannie

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 20:22

> jkrjk2

Ja det er da billigt Men hvorfor skrue alting så meget op??

200 stks.?? Det ved jeg ikke helt endnu

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 20-10-03 20:27

Nå, kan I hygge jer.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 20-10-03 20:27

Man burde vel egentlig ignorere dig,er du kun ude efter opmærksomhed?Har du virkelig ikke andet at få tiden til at gå med?
JENS

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-03 20:29

Jammen dog Ram2 - er du blevet forulempet mere end det er almindeligt her på Kandu en gang i melllem. Men du har nok ret i, som jeg tror du mener, at man burde tænke lidt over, om det er nødvendigt, at tiltale andre mennesker i en hård tone.
Eyvind.

Kommentar
Fra : jensoline

Dato : 20-10-03 20:30

Jeg syntes lige jeg vil tilføje" super næsepillende original".
Jens

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 20:38

>jensoline

Du burde ignorere mig - Ja - men det gør du ikke

Opmærksomhed - neejjj ikke kun

"Supernæsepillende original" - Original Ja

Jeg vidste dog ikke, at man graduerede næsepilleri - Jeg gør det kun når det er nødvendigt, og så vidt muligt diskret - Men det er måske det, som hedder en "Supernæsepiller"??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 20:42

hejsa ram

vil ikke begynde at overtale dig nu når du siger at det kan man ikke. såååååå, men det ville da være rart at hvis du blev.......

men ellers så må du passe på dig selv og håber at vi ses igen her eller et andet sted...

forresten hvorfor skulle ram ikke kunne holde udsalg, det er der jo flere som har gjordt før..... godt nok bliver det belastende når der er udsalg nr 10,11,12,13,14,15 osv.

jensoline, hvis du mener at man burde ignorere ram hvorfor fanden skriver du så overhovedet! så er det lige så meget dig som vil ha opmærksomhed og har du virkelig andet at tage dig til!!!!!

tutfis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 20:55

>tutfis

Rigtigt Tutfis!!!! - Bare gi' ham - Han ber' selv om det

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 20:58

>ibasa 20.08

Du er noget af en menneskekender

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 20-10-03 21:22

ramse dog!

ang jensoline: syntes bare at det er lidt latterligt at lukke sådan en gang L... ud og man samtidig skriver at man brude ignorere en eller anden person-sorry det hænger altså ikke helt sammen!

for at bruge et par gamle ordsprog: fej foran egen dør først! og man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glas hus! og så lige denne tænk før man taler/skriver!!!!
og måske var der nohgle her inde som brude tage de ordsprog til sig! og det er ikke for at være politikvinde eller moralprædikant! og dette gælder ikke kun jensoline men en del andre kandu brugere

og eyvind har ret i: eyvind skriver :Men du har nok ret i, som jeg tror du mener, at man burde tænke lidt over, om det er nødvendigt, at tiltale andre mennesker i en hård tone.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 20-10-03 21:28

hej ram.

har lige været til boksning så kunne ikke svare.

Ja jeg må sige at jeg tror du vender tilbage.. de fleste er vendt tilbage så mon ikke også du kommer med et par kommentarer senere.. (man bliver jo næsten lidt afhængig)

ha det godt ind til

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-10-03 21:59

jamen kære lille Ramses min gode ven

Du gør da også alt for at bringe dig selv i fokus.

Du render sku da ingen steder,så din trussel om at forlade din legeplads,ja den tager jeg som en joke

Hvis du ikke er her mere,hvem pokker skal jeg så slås med??

Mvh Din gode og eneste ven
Brian

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-10-03 23:03

Til ram2
Det kan da kun blive til et bedre Kandu, når en som dig,der er så forulempet som du er, har tænkt at melde sig ud

"huske lige at bede Kandu slætte din profil" så er jeg helt sikker.

Prøv at se dette citat,
"Alt for mange brugere bebrejder mig, at jeg kommenterer deres ualmindeligt ligegyldige og dybt godnat spørgsmål og svar, og den bebrejdelse kan jeg ikke leve med"

Nu må du ikke blive så ked af det, at der sker en ulykke med dig,at du lukker dig helt inde,men du kan da søge et andet site der hedder "findsvar" og begynde der med at kommenterer deres ualmindeligt ligegyldige svar,det vil de nok blive glade for,så kan du lege der.

Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 23:09

>ram2

Jeg er ret ny her kandu, og kender som såden ikke så meget. Personligt syntes jeg det er pokkers ærgerligt at nogen må ty til at stoppe, specielt hvis nogen går efter en person i stedet for det skrevet.
I bund grund kender vi jo kun hinanden for det skriftlige men ikke for det mentale, og ja, der kan være situationer hvor man må sige stop, mens legen er god.

Til slut lige dette fra Piet Hein:

Den der tager spøg for spøg, og alvor kun alvorligt,
har forstået begge dele dårligt.

mvh
ellebye

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 500 point
Dato : 20-10-03 23:17

Ja typisk - der kan I bare se hvilke ufølsomme mennesker I er - nu er Ram knækket og går herfra - er I så tilfredse - puuuuh I skulle (nogen af jer) skamme jer så eftertrykkeligt - jeg synes bare det er så synd at nogen føler sig udenfor og må gå.

Til Ram - det bliver ikke det samme uden dig

Karina *høhø*

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-10-03 23:22

Til Fnollerpige
Er du helt sikker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 23:36

>Ellebye.

Nu er det jo sådan, at det skrevne vel på en eller anden måde hænger sammen med personen der skriver, og derfor ikke bare lige kan skilles ad.

Da ingen af os almindeligvis kender de personer der skriver, kan det vel kun være det skrevne man går efter - det være sig i spørgsmål, svar eller debatter.
Og Ellebye - Piet Hein er altid go'

Og til dig swarn.
Om Kandu bliver bedre hvis jeg går, skal jeg ikke kunne vurdere, men det vil også vare længe før du finder ud af det.

Jeg har godt 6000 disponible point, og med 365 dage på et år og et ophørsudsalg på 1 point i døgnet, vil jeg som jeg skrev i mit første indlæg deltage i div.debatter, spørgsmål og svar de næste 16 ½ år

Til den tid vil jeg tage endelig stilling til det store spørgsmål

Øv Bøv Swarn - Nu er du sur - hva'? Men det er ok med mig

Og lige til Tutfis, Fnollerpige, Briani, Ans, Solgaard, Ibasa og mange mange flere - jeg kan jo ikke helt undvære jer - Hvem skal jeg ellers slås, skændes, skælde ud, rose osv osv - Så jeg synes at 16 ½ år er en passende tid til at gennemtænke dette store skridt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-10-03 23:41

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 23:58

>ram2

To ting.

Efter dine besvarede indlæg, samt oprettede tip, må du alt andet lige have en berettigelse, eller har jeg misforstået udtrykket " kan du"?

For det andet ville det være godt at alle havde skrevet, om ikke andet så et mini CV, hvilket ud fra min side, selvfølgelig til en vis grænse, ville vise en lille del af en person.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-03 06:42

Her kan du indlægge en kommentar til spørgsmålet, står der.
Hvor er det spørgsmål, ja jeg fandt jo dette under de seneste 25 spørgemål.
Det sgu da egocentreret misbrug !
farvel ram, og hils på den chat, hvor du vel høre til.
ellers tal med din læge om det, eller en smølf !

Svaret må være --
Adressen på din læge, står på dit sygesikringsbevis!
Smølfer kan du finde i Fætter BR, og vist osse i Føtex!

Nu vil jeg så gerne ha mit point!

God Natmaden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 07:32

*gg* Ramses... kom du lige til at kede dig lidt?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 07:54

>Skingur.

Ja.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 08:12

>natmaden

Det er smalltalk din bonderøv - At Kandu ikke har formået at ændre deres standard overskrifter er bare surt for dig.

Og til din orientering behandler min læge ikke noget der er uhelbredeligt - Så væn dig til det eller fis af.

Jeg skal denondelynemig nok bestemme hvem der skal ha' point, som jeg i bedste Ramstil sædvanligvis uddeler så uretfærdigt som overhovedet muligt.

Men når du så gerne vil ha et spørgsmål, så kommer det her: "Hvorrfor er natmaden dummere end andre folks børn"???

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 08:36

HAII RAM....jamen sødde bette RAM...var der ikke nok at sloges med...jeg skulle kun læse de 2 første linier, før jeg vidste at du tog pis på os *LOL*
RAM...du bliver den sidste der går herfra..hvis og når denne site engang bestemmer sig for at lukke, vil du sidde og råbe og skrive...og du gir` dig ikke, før de har åbnet den igen...

Venligst
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 08:39

>Mango.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-03 08:45

Jeg lægger lige en kommentar, så jeg er med i udtrækningen om point'et.

Du mangler stil, Ram. Den gamle ven Summer, delte jo ud med rund hånd. Vil du virkelig stå tilbage for ham?

Til gengæld kan jeg godt se at joken med et ophørsudsalg, der skal vare 16 1/2 år (har du egentlig medregnet returpoint og nye point for at logge på?). På den måde bliver du jo aldrig færdig, vel? 20 point om dagen for at logge på, og så ophørsudsalg til sølle et point. Herregud Ram, du bør mindst øge rovet til 21 point, ellers bliver du aldrig færdig.

PS: Iøvrigt Ram, hvad faen er der nu galt med bonderøve? Du ved sgu da godt det er dem der tager røven på københavnerne og andre ø-boer. Bare se Carl Stegger i Olsenbanden i Jylland. Bedre dokumentation kan du ikke forlange.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 08:49

Selv elsker jeg hunde (de minder mig om veldressere mænd, bare mere renlige)

Sus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-03 08:50

Læs: Din gamle ven....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-03 08:53

Godmorgen

16 ½ år før du tager stilling til det store spørgsmål.

Jeg tror sku også jeg vil lave et ophørsudsalg med mine små 40.000 point
Så kan jeg tage stilling til om jeg vil forlade kandu om små 110 år

Mvh Og en forsat god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 08:56

Hej ramses
Der fik jeg godt nok kaffen i den gale hals (hvis så' et afløb findes)
Hvad fan' har du gang i? Du var da den sidste, jeg havde forventet ophørsudsalg fra... trøster mit med at Christina har ret i at du bare keder dig, har kigget for dybt i flasken, lider af efterårssløvhed, hundene på gaden har pisset op af dit bukseben og al'skens andre ulykker (selv om jeg ikke tror på, det skulle rokke dig 1mm ud af kompaskursen).
Du kan da ikke undvære alle os åndsboller herinde
Indrømmet at det på her på Kandu, har mindet meget om mobil sider, værkstedshåndbøger for små cykler med hjælpemotor og andet (for mig) uinteressante ting, men det kommer så'n li'som i byger. Det kommer og går væk igen.
Hvis dine Durasell'er er blevet lidt flade, ja så kan jeg godt forstå det. Du har været rodet ind i lidt af hvert... og der er ikke al'tid blevet talt (skrevet) lige pænt til hinanden - men herreste gud (bare for at bringe ham på banen også), det er som med regnbygerne. Rent faktisk, så tror jeg ikke det går dig alverdens på, men at det kan ha' tappet dig for energi, det forstår jeg sgu' godt. Personligt priser jeg mig selv lykkelig, for ikke at ha' deltaget ret meget i de strenge. Ike fordi der ikke er karse på køleren, men jeg gider ikke bruge alt den energi, det nu kræver. OK! Mange gange har du selv bedt om det, da du kan være uhyggeligt hurtig på aftrækkeren, men jeg tror på, du hygger dig med det.
Stop nu det dersens udsalg i baglommen, hold ferie (var der ikke noget med at dig og sønnike skulle afsted?) og vend så tilbage med fornyet eller nedsat energi. Personligt vil jeg føle stort vemod, ved aldrig at skulle "hilse" på dig herinde - og det ligger helt fast!
Inden tasterne skvatter helt af... så håber jeg vi snakkes ved på et senere tidspunkt. Skulle din vej falde forbi Grenaa, så er du til enhver tid velkommen til at kigge ind forbi.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 09:03

NB: Ved godt der sneg sig et par stavefejl ind - tastaturvirus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 09:06

CLAN...altid en fornøjelse at læse dine indlæg Minder mig meget om en sekretær vi havde i en forening ! Han kunne finde på, midt inde i et kedeligt referat, pludselig lægge en madopskrift...det var altså kanon morsomt !!
Tror du kunne finde på det samme ?

Sus

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 09:08

Arghhhh! Jeg jokkede også i med begge ben
Go' værkstedshumor
Nå men så fik du da lige min mening om dit herlige væsen med også
Laaannngggeee strenge og min dovenskab gør at ikke alt bliver nærlæst

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 09:11

Hej Sus
Madopskrift, og madopskrift... tjohhh måske, men hellere en opskrift på go' gammeldaws mjød

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 09:16

>ellebye

Du har 2 kommentarer kl. 23.58, og til dem vil jeg svare:

1. Tak

2. Tjae - Når man ser på de tilgængelige "KanduCV'er", så er de af meget forskellig karakter. Fra vores "ven" Dr. Marks storskrydende beskrivelse af sine egne fortræffeligheder til den mere ydmyge, hvor det er tydeligt at personen blot har skrevet noget, fordi der var et felt til det, og man "skal" jo gøre hvad der står.
Der er osse profilbeskrivelser der er lodrte løgn, samt dem der bare er der, men intet siger - Så alt i alt er de ikke meget bevendt.

Som jeg i tidligere tråde har anført, mener jeg stadig at en del af konceptet på Kandu netop er anonymitet. Uden denne "beskyttende" hinde ville mange spørgsmål og svar ikke blive stillet og givet. Jeg mener netop at denne anonymitet giver mulighed for at blufærdige, generte, og mange andre – skal vi kalde det marginaliserede – kan komme ind og få svar på noget de ikke i deres vildeste fantasi kunne finde på at stille andre steder, hvor de er genkendelige.

Du vil formodentlig nu argumentere med at man stadig er anonym, selv om man har skrevet et ”CV – Ja det ved du og jeg m.fl. men den gruppe jeg taler om, tror jeg føler, at de ”stripper” og dermed kan genkendes ved at beskrive sig selv på den offentligt tilgængelige profildatabase.

Og alt andet end lige, tror jeg der vil være en stærk tendens til at ens holdning til en bruger er farvet af hvad der evt. står i pågældendes profil.

At nogen sætter deres profil op med relevante oplysninger synes jeg er helt ok, men jeg tar’ dem med stort forbehold.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 09:16

ja ja what ever !!

Det var bare ideen ikke *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 09:18

>CLAN.

Du er bare go' *GGGGGG*

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 09:28

>3773.

Bonderøv - Nu skal du ikke ødelægge det for mig - Jeg havde planlagt, at den der natmad, der forlængst har passeret sidste salgsdato, skulle reagere på dette ord, for efterfølgende at belære ham om netop din udlægning af ordet.

Det er rigtigt at jeg mangler stil, når det ses i lyset af summers guddommelige rundhåndethed, men han har altså osse bedre forbindelser end jeg har.

Og lige til sidst. Ja jeg har glemt evt. returpoint samt daglig tilskrivning, så jeg sætter omgående indsatsen op til dine foreslåede 21 point.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 09:31

Sus... du drømmer ikke om hwa' jeg ku' finde på
Til tider bringer det mora, forargelse, skrigende kvinder, hylende hunde og andet godt fra havet frem i vores omgangskreds.

Ramses... det tog du godt nok rø*** på mig

Sidder stadig og gnubber mig i knolden, brænder ligkistesøm af og drikker en spand

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 09:33

Suk! Nu ryger det her tastatur snart ud på havegrillen
Nå I fanger nok meningen

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 09:33

>CLAN.

Ram

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 21-10-03 09:39

ramsebasse! det var godt-regnede ikke med at du mente det alvorligt!!!!! og 16 1/2 år må være passende tid til at tænke det store skridt igennem!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 09:59

>ram2

Jeg vil kun give dig ret i dit svar til mig. Jeg vil i hvert fald slette mit "CV". Som du også selv anfører, i hvert fald mellem linieren, at der er på det skrevne man skal bedømme og ikke at en såkaldt "Dr.Mark", (og her vil jeg nok rage mig nogle uvenner til), som tydelig promoverer ved sit cv, og forøvrigt sine henvisninger til egen side, som efter min mening ikke har noget at have sit cv i.

Gad vide hvad der er blevet af ham??

ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 10:27

Sorry ram... jeg bruger liiige din streng til lidt reklame (uha' nu får jeg nok på hatten)
Hvad med om vi gav Kandu lidt at lave (oprydning)? Ind med din / jeres liste på http://www.kandu.dk/dk/spg/24673
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 10:49

ja..nu har jeg så ikke så lang en liste *GG*
Nu må altså til at kende dine besøgstider CLAN..du skal ikke svare alle de bonderøve på deres spørgsmål *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 10:52

Når ram2's point er brugt op, sku' det undre en og anden hvis ikke der pludselig dukker en ram3 op

CLAN -> Jeg skal nok lave min liste, hvis jeg får en uges tid tilovers

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 11:01

Molo... Ja den er sikkert alen-lang
Nu hvor folk hyler op over langsomheden på Kandu, så ku' det måske hjælpe hvis de nedbragte deres database lidt med de "gamle" åbne spørgsmål - simpelthen slettede dem. Folk gider jo åbentbart ikke beskæftige sig med dem alligevel.
Jeg ved godt nok ikke, hvordan Kandu's database er opbygget, men i de fleste tilfælde, bliver en sådan mere og mere "sløv", efterhånden som den vokser.
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-10-03 11:19

Det var godt Ram, du ku' jo heller ikk' ha' sådan noget siddende på dig, vel?

Hvis ikke du har forbindelse til de højere magter, hvem holder du så stormøde med søndag formiddag? Eller er du helt "ugudelig" (vi andre er kun ugidelige om søndagen).

PS: Hvem skal underholde os om 16 1/2 år, når du lader dig pensionere fra kandu? Er det tanken om at ryge i rullatorklubben der skræmmer?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 12:54

>CLAN.

[citat]
Sorry ram... jeg bruger liiige din streng til lidt reklame
[/code]

Næhhee min ven - brug du bare denne triste tråd til lidt reklame - Hellere blive brugt end ignoreret, mens man står og lytter til kirkegårdslågens rustne hængsler og den isende kolde vind i nakken. Suk...

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 13:03

Heyy! Du bliver skam ikke ignoreret... det taler denne streng vist i al' sin tydelighed for
Står du og mangler lidt WD40 til de knirkende hængsler (eller lidt blyhvidt - nu ulovligt), så har jeg vist lidt i mit værksted. På den anden side... så ku' lågen klappe i så hurtigt, at du endte op inde midt inde på kirkegården - og det kan vi jo ikke ha', så pas lige på hvilken side af lågen, du står på
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 13:04

iihh altså jeg synes godt nok det er synd for dig RAM..men søde, vi kan alle have en dårlig dag, tør øjnene og hold hovedet varmt !!

Sus

Rækker lige Ram et halstørklæde...."værs`go"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 13:17

Ja, ja mango... ku' du ik' ha' stukket ham din gamle føntørrer - det skulle jo være en vind eller let varm brise
Ok! Ledningen er sikkert ikke lang nok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-03 13:18

Det ville da ikke være godt at Ram blev lukket inde på kirkegården. Tænk på dem, der så skulle høre på hans ram(a)skrig, fordi han ikke kunne komme ud - hjem - tænde computeren for at se hvem, der evt. havde skrevet.

mvh ans

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 13:20

NB: Man kan vist indkøbe en gasfyrret modellos, men ved nærmere eftertanke, så ku' den jo eksplodere i hænderne på ramses

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 13:27

>Ans.
De fleste der ligger på kirgårdene her i hovedstaden er ret døde, så DEM blir der ingen vrøvl med.

>Mango.
Tak for tørklædet - Gider du ikke strikke et par gode tykke sokker osse - Her er lidt fodkoldt, selv om det plejer at være på toppen der er koldt

>CLAN.
Det er sgu da ikke mig der skal på kirkegården, men min guldfisk er død, og den vil jeg så gerne have pænt og ordentlig begravet. Fra den ene dag til den anden begyndte den at indtage føde med bugen op af, og umiddelbart efter lagde den sig på bunden, hvor den lå og gylpede. Så slem synes jeg da ikke min milionbøf er, så man kan dø af det.

Jeg overvejede et øjeblik at nappe Leo ( hans navn) på et stykke toast med en sjat citron - Han havde trods alt kostet 18 kr. men jeg kunne ikke.
Nu er Sushi en sørgende enke, men jeg har lovet hende en ny rigtig mand.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 13:35

Hovsa - Inden jensoline får fingeren ud af næsen, kommer farende og skaber sig, så er jeg opmærksom på det manglende L i million

Ram

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-10-03 13:41

God nat !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 13:46

ram2 -> Citronmåne.. du har givet Leo den sidste bid Citronmåne ! Onde menneske.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-03 13:50

Jeg er sikker på at du er ”nærig” ram
For at spare på vandet har du garanteret lært Leo at svømme i mindre og mindre vand,og da den så endelig have lært det,ja så kommer du til at fylde bowlen med vand,og stakkels leo drukner
Er det ikke sådan det hænger sammen?hvis du skal være ærlig.
Men må stakkels Leo hvile i fred.

Brian

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-10-03 13:52

Nå da, da... det var ellers noget af en Kg. pris hvis den skal på toast
Må jeg kondolere over for Sushi...
Jeg må hellere ud til køkkenbordet og se om jeg kan aflive fam. med en omgang syntetisk hoppemis (forloren hare), det har jeg lovet at kreere her til aften.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 13:52

natmaden..det var tidligt !!! Nååeeh du har natarbejde...jovel så! Jamen godnat så..og god arbejdslyst når vi andre sover Thi hi !!

Godt man ikke har natarbejde puuha..

Ram..du skulle dælme være heldig så, jeg strikker kun såen cirka hvert 5. år...det kan jeg altså ikke sidde stille til og man kan ikke ryge imens *GG*
Her går det fint med at ryge, selvom asken til tider kommer ned mellem tasterne..så må man jo lige puste indimellem..så får jeg da også trænet min lungekapacitet

Nå inden der går inflation i vrøvl, må jeg heller stoppe..

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 14:00

Mango.

Inflation i vrøvl - Hvis jeg tager ordet inflation (forringelse) bogstaveligt, så synes jeg at du m.fl. incl. mig selv, netop er medvirkende til så kaldt deflation hvad vrøvl angår.
Men det var egentlig også meningen med denne tråd.

>Natmaden
Go'natmad.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 15:03

*LOL* Den måtte jeg godt nok lige læse et par gange *GG* Men tror nok jeg forstår hvad du mener

deflation, må så betyde forbedring? Er det sandt *G*

Det vil sige : det vrøvl jeg lukkede ud...det mener du var en forbedring at vrøvlet i denne tråd....og ikke en iflation af vrøvl, som jo så skulle være en firringelse af vrøvl? Er det sådan jeg skal forstå din forklaring af hvad der er noget vrøvl og hvad der ikke er noget vrøvl..eller var det omvendt?

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 15:55

>Mango.

Da vrøvl pr. definition er noget vrøvl (ringbevis) må vrøvl måles på andet end kvaliteten af vrøvl, som jo netop ikke kan måles, da det er noget vrøvl. Ud fra dette mener jeg vrøvl skal måles på sin kvantitet - altså jo mere vrøvl jo bedre - som jo så i sidste ende alligevel bliver en kvalitet. På den måde mener jeg at du m.fl. og incl. ego, klart har højnet vrøvleniveauet i denne tråd. Så skulle den være rettet ud

Og det er ikke noget vrøvl.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 16:00

>MOlo.

Citronmåne til Leo..... - Hedder det at være "månesyg"??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 16:09

ram2 -> Månesyg er; når man IKKE har fået sin dosis af denne storslåede konge af skærekager

Ved nærmere eftertanke : De symptomer du beskriver ho Leo, kunne meget vel have været Citronmåne abstinenser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:33

Heiii ram2 -> Vidste du, man også kan forhøje til MERE end 500 stærke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 20:35

>Molo.

Har prøvet, men den siger NEJ.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 20:36

ak, I pointsyge vrøvlehoveder.. dette er ikke vrøvl, det er nonsens!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 20:39

Nonsensvrøvl??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:41

Prøver lige at forhøje fra 300 -> 524 hér : http://kandu.dk/dk/spg/23738

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:46

Bix nix. Glem det, vil ikke.. Øv... nu var jeg lige så selvsikker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 20:48

nonsens og vrøvl..er det ikke såen noget nær det samme ?

Molo..det må du finde ud af..hvis der er en forskel..Jeg vil vide hvad det betyder, så jeg kan forsvare mig mod Skingrende-dur !! *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 20:52

Nonsens er en finere udgave af vrøvl - sku' jeg mene

Måske lidt mere min stil

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 20:56

Sig mig engang, går alt dette kun ud på at, kald det "rane" alle >ram2 point til sig?
Hvor blev debatten af. Eller skulle jeg skrive "debatten der blev væk"?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:57

Der kan skam være mening i nonsens. Det kan derimod ikke findes i ; vrøvl, bavl eller kaudervelsk !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 20:59

ellebye -> [hør] Hva' tror du ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 21:05

ram2 -> Tænker lige.. (selvom det er en sjælden begivenhed) : Hvis du logger ind hver dag for at dele point ud. 1 ad gangen... så... øhh.. får man ikke 20 P bare for at komme ?

Laaaaaaaaaaaaaangsom.......</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 21:06

>ellebye.

Al ære og respekt for din seriøsitet, men hvilken debat??

Det er ved at være lukke tid, den kan ikke bære mere og så blir' det ofte lidt "mudret". Det er helt normalt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:06

Nemlig Ramses! Man skal holde på formerne, selvom man keder sig! Forfladigelse af sproget er at regne for kriminelle handlinger set i mine øjne.. det ville såre mig meget, hvis din sædvanlige stil afløses af banalt ordgratteri.
Mvh Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:07

Molo...oookaaayyy...nå ja...gu ve om skinur får en mening ud af dette *LOL*

Ellebye....vi sidder sgu da lige og diskuterer hvad forskellen på bavl-vrøvl og nonsens er !! Det er da på højt filosofisk plan !!

Mango-sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:11

Chris..det der med formerne *LOL* alt har da former..nogle deforme, men det er da stadig forme !!!!*GG*

Synes det er dejligt at RAM endlig folder sig ud i al sin deformitet

Han er jo ikke nem at holde om, som han selv skriver..(er åbenbart blevet for tyk, sidder nok for meget ved pcèren)

Sus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 21:13

Nonsens er en hel masse ingenting.
Vrøvl er en hel masse uforståeligt.
kaudervelsk kender jeg ikke men det ligner noget jeg har hørt før.
Dette er ikke et spørgsmål, men et spørgsmål om flydende ordforvridninger med et strøg af pointjagt.
God jagt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 21:14

mango -> Jeg uddyber det gerne... i filosofi Højt ??? Nåhh.. nøhh... dét ved jeg nu ikke?

På spejderære

skingur -> Ordgratteri ? Nudansk ? Grønlandsk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 21:15

>Skingur.

Nej da, det sker ikke - dette er bare et sidespring - I'll be back

>molo
Ikke forstået - jo man får 20 P pr. døgn bare for at kommme

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:18

molo... hvilken del af "ordgratteri" forstår du ikke?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 21:19

>eyvind.

kaudervælsk et (ty. Kauderwelsch, af navnet på rætoromaner fra Rhindalen ved Chur, i Tyrol kaldet Kauer + vælsk) gebrokkent, uforståeligt sprog.

Ram

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 21:19

OK.

Er der nogen der kender begrebet nonsensrelation?
I virkeligheden er det selvfølgelig noget vrøvl, men ordet eksisterer.

Nonsensrelation er et begreb inden for statistik hvor man bruger det rene vrøvl for at se om det måtte passe ind i den statisiske verden. Så i vrikeligheden er nonsens ikke nonsens og vrøvl ikke vrøvl.

Den var da let at forstå ik' ?

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:21

kanonbegreb! Jeg elsker statistik!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 21:22

>Mango.

Der findes betydelig flere former for former, end du umiddelbart giver udtryk for at kende - Bl.a. konform, som ville være den rette beskrivelse af min form.

Ram

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 21:24

hEyvind ... Så er 'de gamle' blevet lagt i seng

ellebye -> Det er nemlig rigtigt, i 'moderne' økonomi arbejder man med 'nonsensrelationer'. Disse er imidlertid også nødvendige mekanismer at forstå i fysik og AI.

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 21:25

skingur -> Kylen er gået til køjs, men jeg skulle spørge : Hvad er grat?

HM

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:29

grat... jamen, det kan man da HØRE på ordet! Grat er, når noget er rodet sammen i et uforståeligt miskmask!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 21:29

Nu i er så dygtige, hvordan ser så en kloroform ud?
Emesen.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 21:29

nonsens er paradoksal sammensætning af ikke relaterede begreber. Vrøvl er vrøvl

HM...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:32

Ram..tak den havde jeg helt glemt *LOL*
Mon der er flere former jeg har glemt ??

Eyvind..pointjagt ?? Til hvad dog *LOL* Fra min side? Overhovedet ikke, sidder bare og har det skideskægt !!
Hvis du ikke morer dig..tjaah..så har du vel bare ingen humoristisk sans !!!

Statistik..røv og nøgler, hvis i spørger mig!! Bruges kun til at skræmme livet af folk, så vi kan få noget at bekymre os om, istedet for at se på virkligheden. !!

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:32

eyvind.. den er lidt lille og grøn...

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 21:33

Eyvind -> Ved det ikke, men Jeg tror det er en orm med store kloer ?

HM

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 21:34

Eyvind -> Klo'erne har formet den !

HM

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 21:35

>Hm

At man bevidst sætte ikke relaterede emner sammen, som man på forhånd har er stærk bevidsthed om ikke passer sammen, må da siges at være vrøvl?

Men klart emnet st sjovt at lege med.

ellebye

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 21:35

>Hm...

nonsens et [n onsens] (eng. nonsense, af lat. non ikke + sensus fornuft) vås;

Og altså ikke defineret som paradoksal sammensætning af ikke relaterede begreber, men kan være det

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:36

Klo-Ro-Form ....måske??

Ville tegne en hvis man kunne..men en Klo i Ro -form...kan i forestille jer det?

Sus

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 21:39

Holy Moses - må du være oppe så sent, for det må jeg ikke men den gamle er til forældremøde.
Mango - jeg morer mig da også, men det er fordi i andre morer jer, for jeg har ikke nogen humoristisk sans.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:42

det er så synd, så synd for eyvind... skidt med det min ven, du gøre det meget godt alligevel..ja, man kunne næsten foranlediges til at tro at du var morsom af og til..

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 21:44

>mango

Jamen SUS, det er netop dette der er formålet med statistik.

Spøg tilside, selvfølgelig bruges statistik til andet end at genere forbrugere, og spørgsmålet er jo netop om vi er modne til at se virkeligheden i øjnene, blot det at ram2 forlader os.

Da jeg ikke ved hvor mange gange du >ram2 har forladt kandu, er det lidt svært at sætte statistik på det.

Håber jeg har bidraget med lidt udenomsnak (ikke med moms kun oms).

Ønsker kun held og lykke fremover.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:45

Eyvind..er den gamle til forældremøde *LOL* hvornår er du begyndt at gå i skole..?

Jo Eyvind, du har masser af humoristisk sans..du har bare ikke helt opdaget den endnu...emn hæng bare på her..jeg er sikker på den dukker op fra sit skjul

Sus

Hov..er i andre gået iseng..eller bare i stå?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 21:47

ellebye -> Tænk på; i atomet kan man ikke bestemme elektronens position, hvis man kender dens hastighed og visa versa! Vrøvl? næppe... ikke; hvis man har i tankerne at beskæftige sig med kvantemekanik. Dog kan enhver halvstuderet (=røver), som jeg, sige noget vrøvl om emnet

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 21:48

Det er forældremøde i ældresagen, jeg er lige meldt ind.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:50

Så vidt jeg ved har RAM ALDRIG før truet med at gå fra os..
Denne tråd er udelukkende kommet af at Ram sidder på sin konforme r.. og RÆVkeder sig *LOL*

Ellebye..den mand skal have drama og udfordringer i sit liv..ellers falder han død om, og det kan vi jo ikke være bekendt vel...så vi giver ham dagligt en gang tæsk, iblandet lidt kæl og ros...så lever han godt igen.

Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 21:51

skingur -> Grat; noget sammenrodet? Nix, det lyder som noget der skaber. Ordskraberi? Skrabeord måske...?

HM

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:53

Eyvind Ha Ha Ha Ha Hi Hi Hi ....nej jeg er ved at kløjs i kaffen..hold da k...mand du har humor så det basker..tænkte jeg det ikke nok

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:56

du lægger trykket forkert... der er ikke et langt "a" som i skrabe" men et kort som i "hak"!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-03 21:57

Nat nat Hm.. skal sove nu. Den lille bastian havde kuppet frk.uro's puter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 21:58

Molo...?? Hvordan dælen er du kommet fra grat til skaber ??

Ordskraber-skrabeord= Skrabehøns....øøehhmmm ÆG !!

Grat=Æg

Såen eret !!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 21:59

skaberen skabte grat, der ikke har noget med æg at gøre!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:05

hmm slog ordet op:
(fra tysk grat bjergryg, rygrad besl.m granjf. rygrad; egl. skarb kant) - 1. Fure (i træ) med skråt indadgående sider - 2. skæringslinje mellem to tagflader 3. skarb ru kant på metal.

Sikke da en gang vrøvl..så den passer fint ind her !!

Sus

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 22:07

Næsten tilbage til spørgsmålet :

Hvad kom først hønen eller ægget????

ellebye

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 22:07

Thi hi... Skraber selvfølgelig. Skraaaaaber... langt 'a' ligesom Graaaaat...? Hvis man gratter i noget skraber man.. Basta.

Øv, nu kommer onkel...... AAAvvvv...

HM

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:08

Hov...Chris se lige her:

Skarb ru kant på metal = Æg ...æggen på en kniv eks.!! Hallo..hun var vist lidt tæt på hva?? Hø Hø

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 22:08

Grat er noget metal, nemlig den lille skarpe kant man kan skære sig på, når der er boret et hul i metal.
Grat findes også i byggeriet nemlig på et tag hvor man tætner ved kel og grat.
Grat må være en ujævn kant.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 21-10-03 22:09

Gratteæg

..........AAAAAAAAAAAAvvvvvvvv; det gør ondt.... la' vær....

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-03 22:12

HM har ret afgrater - er at skrabe den ujævne kant (grat) af.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 22:21

nåmmen på århusiansk er det altså noed andet!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 22:23

Skingur har ret.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 21-10-03 22:30

tak ramses... rart, at der i det mindste er een der forstår mig

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:35

Ja Chris det er noget gratværk når små unger sidder og fedter rundt i maden..Ikk?

Eller fedter rundt i noget andet unævnligt ..a puh badr

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:40

>Hm...?? Er der noget du skal have hjælp til søde ven??
Slår onkel dig?

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 22:47

>Fnollerpige -Tak for kommentaren og din store medfølelse

Denne tråd skal slutte nu - der er gået helt ged i den, men jeg skal da lige sige, at jeg aldeles ikke smutter fra Kandu. At nogle bruger er efter mig er helt ligegyldigt, og jeg kan sagtens leve med dette. Ja jeg kan næsten ikke leve uden.

Jeg vil i bedste stil fortsat sige min uforbeholdne mening, i det sprog jeg har det bedst med, til dem der kvalificerer sig til dette.

Og lige: Jeg har det fortrinligt - ikke deprim, eller kuet og havde heller ikke en dårlig dag - måske lidt kedelig, men så har jeg jo jer at more (mig med).

Til slut vil jeg donere de 500 point til Fnollerpigen. Hun får så sjældent fået noget, eller hva'??

Om det er retfærdigt - næhe måske ikke, og det er egentlig osse underordnet.
Skulle det have været 100 % retfærdigt, så skulle jeg have brugt 10.000 point til fordeling mellem dem der var berettiget til det.

Tak for i aften Det har været skægt og hyggeligt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 22:53

Hold da kæææft mand du lyder som Amin jensen, når han afslutter et eller andet program..du manglede bare at sige.."håber i ku li det for vi ka ikke lave det om !! "

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-10-03 22:54

Ohøj - er det så for sent at score point.
Ja jeg skulle lige ind og kigge.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-10-03 22:56

Hej Ram - jammen jeg takker - skulle du kende en "bæverding" hvor jeg kunne omsætte disse point til en bajser, ja så giver jeg ved lejlighed *GGGG

Får noget !!! jeg har aldrig fået noget som helst - har måttet hutle mig til stort set alt det jeg ejer

og NU kan det så være Kandu kører lidt hurtigere igen - med den fart I skriver i - og med de korte beskeder - tror dan Fa.... at Kandu kører langsomt lige nu *GGGG

Karina

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 22:57

Lige til sidst ang. gratværk:

gratværk = noget der er blevet grattet til er noget gratværk (se nedenfor hvad gratte te betyder)

Det er sjovt, men det er noget gratværk.

gratværk = noget der er blevet grattet til er noget gratværk

Det er koldt og stift, derfor må vi varme røret op. Det lykkes os, omend det er det værste gratværk, at få fyldt røret 2/3 op.

skulle fandme' betale
deres eget gratværk

mvh
ellebye

og tak ram2 for din forbliven, selv jeg troede på det.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-10-03 23:06

>Mango

Siger Amin Jensen det - Jamen det er jo osse rigtigt.

>ellebye
*GGG* Du kender mig jo ikke så godt(endnu) Og jeg er en værre een - kan jeg lige så godt sige - bare spørg??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 23:08

ellebye...øhh hvad er det du taler om?? Hvilket rør? 2/3 fyldt op...øøhhh

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 21-10-03 23:15

>mango

Det er sætninger taget ud af en helhed, så hæng dig ikke så meget i det med røret.

Mit bud på kratværk er at det er det samme som makværk.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-10-03 00:26

Man må da kunne skrive til Kandu, så de fratager points for ophørsudsalg!. Så vidt jeg ved så har ophørsudsalg den modsatte effekt? At alt bliver billigere? Så du burde starte med 500 points Ram og så gå ned på 1! Bare min mening