/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
tele2 net code
Fra : dogmadk
Vist : 311 gange
20 point
Dato : 20-10-03 13:07

ja det er meget simpelt det her spørgsmål hvad for ennet code køre tele2 med og det er en 3510 i jeg har.
og det er ikke sonofon de bruger er der nogen der kan hjælpe mig med det eller et program der kan klare det.
jeg bruger remote unlockning til dct4.
og ja jeg har en dongel

Kommentar
Fra : joker

Dato : 20-10-03 14:33

Hej dogmadk

Jeg mener ikke at de kører efter samme system som debitel. Jeg mener at jeg har lavet en kode til en Tele2 telefon og der brugte jeg sonofons operatør kode.... men hvis det ikke virker....ja så må guderne jo vide det

Kommentar
Fra : johs

Dato : 20-10-03 16:00

Det var da nemt jeg ringede til dem og spurgte DE SAGDE SONOFON.....

det siger de når du ringer til deres kundeservice 80 900 700

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 20-10-03 18:34

ja oki men jeg har selv prøvet at bruge sonofons code og den virker bare ikke men oki det er ikke noget at gøre ved så men mange tak til alle der har besvaret dette her men selvføldig er jeg da intreseret i at få det af vide af andre hvis de finder ud af det

Kommentar
Fra : johs

Dato : 21-10-03 01:00

hvad skal du med en dongle..hvis du bruger remoteunlock ?