/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
KLM fly ??
Fra : engvej15
Vist : 834 gange
20 point
Dato : 20-10-03 11:28

Vi skal en tur til Thailand med KLM, men vi er lidt usikker på om en af dem der skal med skal bestille exter plads da han er næsten 2m høj. Vi har ikke rigtig kunne finde ud af hvilket flytype vi skal flyve med .

Har du prøvet at flyve med KLM til Thailand og hvordan var det ??????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-10-03 11:40

Hejsa
Jeg har fløjet meget med KLM, dog ikke til Thailand. Det er et udemærket flyselskab som på min liste rangere oppe imm. de 5 bedste.
De 2 m. i højden betyder ikke noget. I øvrigt er det ikke flyselskabet med flytypen som her er problemet - snak evt. med KLM kontoret og rådspørg dig... men jeg ser altså ingen problem i din STORE ven. Nu er det jo ikke en lille enmotores Piper de bruger på langdistance flyvningerne.
Hygge... og god tur
Søren

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-10-03 13:53

Turen til Bangkok foregår som regel med en Boing 474-400. Denne kan indrettes på mange måder.
Tommelfinger regel:
Der er ikke ret meget plads, hvis du er på økonimiklasse, og du kan ikke brokke dig, selv om 2,10 m høj.
På Buisness class er du garanteret, en behagelig flyvetur, men det koster.

MVH

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 20-10-03 16:43

viskinge mener du ikke en 747-400? også kaldet en Jumbojet, et fly med en lækker krop i øvrigt!

ole

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-10-03 17:16

Jo, selvfølgelig mener jeg en 747-jumbojet. Der er blot tale om en tyrkfejl.

mvh

Kommentar
Fra : bogelund

Dato : 21-10-03 00:51

KLM er et ganske udemærket flyselskab, og på langt de fleste langdistance flyvninger er servicen god (jeg har ikke selv fløjet med dem til Thailand, men over Atlanten er det fint). Jeg er selv 1.92m og kan godt blive temmelig træt i stængerne under lange flyveture på "monkey-class", men jeg har gode erfaringer med at sidde lige ved nødudgangen, hvor der som regel er ekstra benplads. Ring eventuelt på forhånd og spørg om de kan reservere disse pladser til jer, eller også kan det være en god idé at tjekke ind tidligt og spørge ved skranken, man har jo lov at være heldig. Ulempen ved disse pladser er at tv-skærmen ofte er lidt mindre, hvis man vil se film undervejs, men for mig at se er de 25cm ekstra benplads guld værd.

Ha' en god tur. Jeg er vildt misundelig!

Søren B.

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 20 point
Dato : 27-07-04 07:20

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : engvej15

Dato : 27-07-04 15:03

Tak for svaret viskinge.