/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Papir på Campingvogn
Fra : kimos
Vist : 1499 gange
20 point
Dato : 19-10-03 21:57

Hej
Jeg har fået en gammel campingvogn foræret, vognen kommer fra et dødsbo og der er ikke noget papir på vognen.
Vognen har stået som fastligger i mange år.
Hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil have synet vognen ?
Er det muligt at få kopi af vognens papir ?

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-10-03 22:31

hej kimos.
Jeg går ud fra at vognen ikke er indregistreret. Men ved hjælp af stelnummeret kan du hos motorkontoret(rigspolitichefen) få(betale) for at få kopi af den sidste registrering. Importøren af vognmærket burde også kunne hjælpe dig via stelnummeret.
Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 30 point
Dato : 19-10-03 22:48

Som Søren i Roskilde skriver, skal du henvende dig til Motorkontoret i den politikreds hvor du bor, medbringende stelnummeret.
De kan godt skaffe dig en registreringsattest. Jeg har lige købt en næsten ny Toyota til min kone. Den blev også købt at et dødsbo, og de kunne ikke finde registreringsattesten. Vi havde ingen problemer med indregistreringen. Vi fik en midlertidig "Indregistreringsattest" som var gyldig, indtil vi fik den rigtige.

Mvh
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : kimos

Dato : 20-10-03 00:06

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : kimos

Dato : 20-10-03 00:09

Tak for svaret ibasa