/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
HVOR KAN MAN KØBE SPEASY?????
Fra : sazzy
Vist : 2993 gange
50 point
Dato : 19-10-03 20:00

Hej allesammen.
Jeg er meget interesseret i at vide hvor man kan købe slankepulveret ``speasy´´, da jeg har hørt at det skulle være rigtig godt

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 19-10-03 20:03

Hejsa

Speasy kan købes hos Matas, på apoteker og i helsekostforretninger

http://www.speasy.dk/frame.cfm?sprog=1&grp=1&menu=1

Mvh Brian

Kommentar
Fra : vildmus

Dato : 18-11-03 09:23

Hej

Jeg synes, at speasy smager som milkshake iblandet savsmuld. Jeg vil i stedet anbefale Nupo, som har været på
markedes længe og som smager ok. Ernæringsmæssigt tror jeg, at det er et fedt hvilket produkt man vælger.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-11-03 09:38

Hejsa sazzy

Mon ikke du skal lukke dit spørgsmål da der jo er kommet et svar fra mig af ?

Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter som svar der ligger oppe til højre lige over for hver kommentar

mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : sazzy

Dato : 18-11-03 22:14

Tak for svaret briani.