/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forsinket E mail
Fra : bauchmann
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 19-10-03 19:47

Hej
Jeg vil høre, om man kan sende en E mail, sådan at den først bliver sendt på en given dag og klokkeslæt. Det er fordi togbilletter først kan bestilles 2 måneder før, og at jeg skal have EL kørestol med.
Torben

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-10-03 20:14

Ikke i Outlook Express såvidt jeg kan se!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-10-03 15:43

Det kommer an på din mail service, med Outlook exchange kan det lade sig gøre at lade mails ligge i udbakken i et nærmere angivet tidsrum

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 20-10-03 17:58

Hej Better
Nu er jeg ikke ret klog inden for computere. Hvordan finder jeg ud af om jeg Har Outlook exchance? Den outlook jeg har, er version 6.
Torben

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-03 12:58

Det er faktisk heller ikke sikkert du behøver exchange, men når du har vinduet med den mail du vil sende åben skal du klikke på indstillinger i værktøjslinien.

Der skulle gerne i det vindu der dukker op være en funktion der hedder "leveres først" eller noget i den stil, når du sætter flueden udfor denne funktion skulle der være adgang til at indtaste dato og klokkeslet

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-02-04 00:49

Håber du fik dine billetter
Hvad med at lukke spørgsmålet?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-02-04 12:35

Hej
Jeg fik ikke billetter, så jeg håbede på at få endnu en kommentar. Kan du ikke kommentere dit svar, så jeg kan forstå det. Jeg ved godt der er svært.
Torben

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 04-02-04 19:02

Tak for svaret Better_Performance.