/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
er dette et okay tilbud?
Fra : she79
Vist : 271 gange
3 point
Dato : 19-10-03 19:26

Hej

Er dette et okay tilbud?
http://www.aircom.dk/webshop/?id=105130

Kommentar
Fra : she79

Dato : 19-10-03 19:29

og er aircom troværdige nok?

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-10-03 19:33

Det ser da fint ud, kender en der har handler med dem, og han fik da sin varer

Kommentar
Fra : bogelund

Dato : 19-10-03 21:43

Hej she79

Nokia 3510 er en fin telefon, der opfylder de flestes behov, og prisen i sig selv er rigtig god. Dit problem er nok det medfølgende abonnement hos Debitel - det lugter! Jeg har selv tidligere benyttet mig af et lignende tilbud på telefon incl. abonnement og dermed haft Debitel som mobiltelefonselskab. Lad mig sige det rent ud, jeg var IKKE tilfreds med løsningen. Debitel er bestemt ikke min favorit indenfor mobiltelefoni, og pga. det latterlige abonnement der fulgte med telefonen endte jeg med at betale mere for telefonen i løbet af 6 måneder med fastlåst abonnement, end telefonen ville have kostet til normalpris. Så mit råd til dig er: undersøg abonnementet og lav en udregning for om det kan betale sig i sidste ende. Jeg vil ikke udelukke, at du kan blive godt tilfreds og gøre en god handel, men min erfaring er at man skal passe gevaldigt på med teleudbydere som f.eks. Debitel.

Mvh. Søren

P.S. Jeg har ingen erfaringer med Aircom.

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 19-10-03 22:27

Telefonen kan låses op, og så er du fri for debitel

Kommentar
Fra : she79

Dato : 20-10-03 08:55

ja, det er også meningen at jeg vil låse den op, for jeg har også kun hørt dårligt om debitel. Det er jo nok også derfor de bliver nødt til at sælge telefonerne så billigt

Kommentar
Fra : Bragesvej

Dato : 20-10-03 12:02

Vis du er tilfreds med svarene så luk venligst tråden

Kommentar
Fra : hashmis

Dato : 21-10-03 10:08

Hej...
Prisen er okay, men debitel er ikke godt. Jeg kan åbne telefonen for en flad tyver. P.S Dette abonnoment der følger med koster 100 kr om måneden som du stadig skal betale.

Hilsen Hashmis

Kommentar
Fra : Alem

Dato : 21-10-03 14:50

Debitel sælger måske markedets billigste telefoner. Dog skal man være opmærksom at det har en bagside - nemlig dyre abonnementer. Debitel er desuden et af de selskaber som ikke kender noget til "kundeservice" og hurtig sagsbehandling.

Mit råd er derfor. Hold dig fra Debitel - nogle gange kan det godt betale sig at købe telefoner uden abonnement da man slipper for at skulle kontakte et teleselskab hvis der skulle opstå problemer.

Kommentar
Fra : the_killer_1989

Dato : 28-01-04 09:28

ja det er faktisk et godt tilbud hvis det er den slaks mobil du vil have ........