/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvor kan jeg finde cheats til cs..???
Fra : passola
Vist : 436 gange
200 point
Dato : 19-10-03 18:25

Ja hvor kan jeg det???
Og lad nu vær med at skrive alt muligt lort...
LIge en mer hvordan gør man så det kun er danske servere??????+

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 19-10-03 18:39
Kommentar
Fra : passola

Dato : 19-10-03 19:22

Den virker ikke..
Er der ikke andre steder man kan få dem???
'

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 19-10-03 22:41

det ville nok være en dum idé at bruge cheats, du bliver banned.
By the way....er du en dårlig taber siden du vil bruge cheats??????????????????????????????????

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 20-10-03 08:05

Det kunne lyde sådan..........

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 20-10-03 11:12

cheats......er det ikke noget man bruger på play station??????????????????????????? ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : passola

Dato : 20-10-03 14:44

Der er nogle servere hvor man kan bruge dem så ville bare lige høre om der var nogle der kendte steder man kunne finde dem..
Sagde jeg ikke at jeg ikke gad at høre alt muligt lort...?? JOV IKK...

Kommentar
Fra : HHUUKK

Dato : 21-10-03 15:15

du ka finde koder til cs på www.gamescodes.dk men du ska lige vide at du ka blive smidt af serveren hvis du spiller online med koder håber det var svar nok

Kommentar
Fra : passola

Dato : 22-10-03 08:00

Det er ikke rigtige koder det er kun så man kan få gravity... Slet ikke nogen der kende nogle steder hvor man kan få gode koder point stiger..

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 200 point
Dato : 22-10-03 09:08

her da: http://www.ut2003hacks.com/index.php/hacks/counter-strike/

Men jeg vil lige komme med den samme advarsel... Spiller du online med dine cheats (som i og for sig kaldes hacks), så bliver du bannet... Mange steder "for livetime"... Det er ikke fordi jeg vil "lukke lort ud", men bare en general advarsel...

Et par servere:
ffa.sutiglu.dk:27016 (1.6 server)
amazed.dk:27015 (1.5 server)

Ejer selv den første server, og er medejer på den anden server... Men igen, lige lidt moralprædiken:
Vores servere er udstyret med anti-cheat tools... og bliver du taget med cheats på vores server, bliver du bannet fra en HEL række servere, da du bliver blacklisted i et program, som de fleste serverejere bruger... Så vær forsigtig... spil evt. kun mod bots over LAN når du bruger cheats!

Godkendelse af svar
Fra : passola

Dato : 22-10-03 17:17

Tak for svaret ostemanden.