/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP & Printer???
Fra : Mone
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 12-02-02 22:42

Hej.

Jeg har lige anskaffet mig Windows XP, og det hele gik da også meget godt, indtil
jeg skulle tilslutte min printer. Det ville den ikke være med til.

Jeg har et Xerox WorkCenter XK35, med printer, scanner, fax & kopimaskine.

Så nu er det jeg håber at der sidder en derude som kan hjælpe mig, så jeg kan
få min printer igang.

Venlig Hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-02-02 01:12

http://a1852.g.akamaitech.net/f/1852/2996/24h/cache.xerox.com/driver/DWC_XK3
5c/english/XP_Xk35S.exe

Her er den driver du skal bruge.

Morten
"Mone" <Mone.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:fRfa8.11139$B43.827389@news000.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har lige anskaffet mig Windows XP, og det hele gik da også meget
> godt, indtil
> jeg skulle tilslutte min printer. Det ville den ikke være med til.
>
> Jeg har et Xerox WorkCenter XK35, med printer, scanner, fax &
> kopimaskine.
>
> Så nu er det jeg håber at der sidder en derude som kan hjælpe mig, så
> jeg kan
> få min printer igang.
>
> Venlig Hilsen
> Mone
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 13-02-02 01:42

Hej Morten.

Ja, jeg er altså ikke ekspert i dette her.
Men når jeg trykker på det link du henviser til, så kan jeg ikke kome ind, og
der kommer en fejlkode der siger:

HTTP 404- Filen blev ikke fundet
Internet Explorer

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-02-02 11:33

Hej

Prøv en af disse drivere :
http://www2.xerox.com/go/xrx/drivers_utilities/drivers_results.jsp

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 13-02-02 11:36
Accepteret svar
Fra : vestergade

Modtaget 100 point
Dato : 13-02-02 11:38
Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 14-02-02 10:12

Tak for svaret vestergade.

Venlig hilsen
Mone