/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Downloade musik m.m.
Fra : jysse
Vist : 433 gange
20 point
Dato : 19-10-03 15:50

Jeg har forstået, at det er en risikabel affære ( for computeren) at downloade programmer som fx kazaa og risikabel affære for mig at downloade musik derfra.

Men er der ikke andre måder at få adgang til musik. I min søgen på nettet er jeg stødt på hjemmesider, der lover fri adgang til spil, musik, film m.m. - man skal blot betale et beløb - kan de sider anbefales og i givet fald, hvilken er bedst??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-10-03 17:33

Gå ind under tips i denne kategori, så finder du flere steder hvor du helt legalt kan downloade musik.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 19-10-03 17:53

Heja

Prøv at gå ind her? http://www.mp3dimension.com/

mvh Agent2002

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-10-03 18:39

Hej jysse
Prøv at gå ind under min hjemmeside http://www.s-marquardsen.dk under Internet og Links, her finder du en stribe af lovlige "kanaler" at hente fra.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-10-03 18:41

NB: Se evt. også mit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5421
Søren

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 20 point
Dato : 19-10-03 21:07

Hent Edonkey/Overnethybriden fra http://www.edonkey2000.com/download_ed2k.php Klik på linket der hedder noget med GUI version, under dem du skal betale for.

Den er ikke sporbar og virker super!!! Crasher ikke og har ingen pop-up reklamer...

Kommentar
Fra : F.H

Dato : 20-10-03 08:32

Der findes masser af gratis dansk musik til download på

http://www.mymusic.dk/

Mvh. Finn

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 20-10-03 09:04

>jysse

Hvis du, hvad jeg ikke tror, men måske under uheldige omstændigheder, uforvarent, skulle komme til at logge dig på kazaa, vil jeg råde dig til een ting.

Brug en helt seperat harddisk, og og hiv forbindelsen ud til de andre harddiske, så undgår du, med mindre det er en virus der angriber din bios, at sprede virus til dine andre harddiske.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-10-03 11:30

Drop Kazaa... og skal det absolut være Kazaa som P2P program så brug Kazaalite
Søren

Kommentar
Fra : magalhaes

Dato : 21-10-03 08:49

hej jysse..!!
kazaa er en af det programer på market lige nu som er fyldt med spyware..
mit råd trash kazaa. se : www.spywarefri.dk
der kan du se en række af andre programmer som er gode at bruge lige for tiden.
tip: www.winmx.com den rykker. c")

mhv
nelson mandela.

Godkendelse af svar
Fra : jysse

Dato : 21-10-03 16:26

Tak for svaret IceCap.
Har været inde på siden - jeg leder efter Big Fat snakes nye cd One night in Sin - edonkey finder så 10 numre og der er 21 iflg coveret som også fulgte med, da jeg søgte. Er det så de 10 numre man må downloade eller hvad ??

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 21-10-03 16:28

Øhh jeg mener tak for svaret til alle de mennesker, der har ofret tid på at svare mig. Har endnu ikke afprøvet alle rådene. Men tak alligevel

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 21-10-03 19:42

Man kan DL hvad der findes hos andre brugere via Edonkey, men da BFS er et dansk band og cd'en er ret ny, er det ikke sikkert at der findes specielt mange mp3'er derude...... Derfor får du ikke flere hits på nuværende...... Kommer sikkert senere. Have patience friend, at least you'er not traced!

Kommentar
Fra : jysse

Dato : 21-10-03 19:52

Nu lyder det godtnok lidt vildt
- altså: "at least you'er not traced!"
men jeg vil være tålmodig ...

Kommentar
Fra : Tazbassen

Dato : 29-10-03 01:45

Der findes et dejligt "nyt" program, som hedder SoulSeek.
Jeg benytter mig MEGET af det, og det indeholder ABSOLUT ingen spyware eller lign.
Det findes her : http://www.slsknet.org//login.html