/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
netværksdeling af cdrom drev?
Fra : jakobal
Vist : 598 gange
350 point
Dato : 19-10-03 13:10

Jeg har en bærbar pc uden cdromdrev. Kan man via sit netværk dele cdrom drevet fra en anden pc?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 360 point
Dato : 19-10-03 14:07

Hej jakobal

Ja det kan du sagtens. Du skal blot huske at "dele" cdromdrevet. Nøjagtigt som når du "deler" en harddisk med andre computere.
Altså tryk på denne computer højreklik derefter på cd-rom drevet og vælg deling. Vælg derefter et navn under delt som. Og under adgang vælges fuld, til du er sikker på det virker.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : jakobal

Dato : 21-10-03 12:47

Tak for svaret srhansen.
Det virker umiddelbart fint...

MVH

Jakobal

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-10-03 22:31

Velbekomme Jacobal

Glad for at kunne hjælpe

mvh srhansen