/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Prosonic DVD 5000
Fra : lallebae
Vist : 561 gange
84 point
Dato : 18-10-03 22:21

Det er ikke alle film den vil afspille (her er tale om originale købe/leje DVD)
Nogle vil den slet ikke læse.
Nogle stopper pludselig andre når kun til den indledende menu.
De kan alle spille på DVD-drev på pc og er ikke synligt fedtede/ridsede.
Er det bare en for dårlig maskine ?
Den er købt i Bilka for mindre end et år siden.
Har nogen erfaring med at få pengene tilbage ?
Hjælp !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 23:22

Lyder som en defekt. Bilka har en glimrende kundeservice i mine øje! Du kan ikke få pengene tilbage tror jeg! Det er vist kun indenfor 6 måneder! Men de sender den til service og hvis der er noget helt galt de ikke kan reparere bytter de den med en tilsvarende model!

Accepteret svar
Fra : Agent2002

Modtaget 84 point
Dato : 19-10-03 00:08

Hej
Det lyder som om laserhovdet er defekt. Du kan måske rense den. Men lad være med at gå ud at bruge en masse penge på at rense din DVD hvis problemet stadig forkommer. Tag ud i Bilka og få en NY? Du har 2 års reklamationsret. De prøver nok på, at reparere den først? Spørger om du ikke kan bytten den til en anden model?

Mvh Agent2002

Godkendelse af svar
Fra : lallebae

Dato : 26-10-03 21:16

Tak for svaret Agent2002.