/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
telefonsexpige
Fra : SandraFalk
Vist : 3618 gange
140 point
Dato : 18-10-03 21:22

Hej.
Er der nogen der ved hvor man kan få "job" som telefonsex-pige?

Kommentar
Fra : brevven

Dato : 18-10-03 21:26

Prøv du endelig en række af massageklinikkerne - både her og der - måske ses... vi
brevven'en

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-10-03 21:28

ok - lyder interessant
noget mere konkret??

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 21:42

hej..... du skal prøve at holde øje med annocer for massageklinikker der kan du typisk også finde annocer hvor de søger telefonsex piger og telefon piger til massageklinikker!
de annocer kan du bl.a. finde i ekstra bladet! ellers gælder det om at kende nogen som kender nogen.

og for at få det på det rene inden nogen misforstår; nej jeg er ikke telefonsex pige eller sådan noget ligne! havde bare en ven som har et bodel!

brevven-jamen godt får dig - flot svar!!!!!!

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-10-03 21:48

tak tutfis... lidt mere konkret.. men efterlyser måske nogen der kender nogen så der står og mangler een... og hvordan det foregår mht. betalig osv.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 18-10-03 21:56

ja den del kan jeg ikke rigtig gi' dig- kender nemlige ingen som mangler nogen lige nu! ang betaling så kender jeg det ikke får telefonsex-pige.... men som telefonpige på en massageklinik så vil du typisk få en fast time løn-derudover får de fleste en andel af det klinikken tjener, hvilke gør at man kan tjene rigtig mange penge.... mere konkret kan jeg ikke blive lige nu

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-10-03 22:25

men er det sort?

Accepteret svar
Fra : tutfis

Modtaget 150 point
Dato : 18-10-03 22:50

det jeg kender til er sort! men om alle køre sort aner jeg altså ikke. der var jo alt det i aviserne hvor de kørte historier om det miljø hvor der var nogle som stod frem og sagde at det ikke var sorte penge osv osv osv!

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-10-03 23:08

Tak for svaret tutfis.