/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Piaggio Zip
Fra : bettekarlo
Vist : 232 gange
20 point
Dato : 18-10-03 19:20

Hvad er forskellen på en 30-knallert og en 45 knallert??

Kommentar
Fra : passola

Dato : 18-10-03 20:12

Du kan se forskel på blinklysene foran og front skjoldet...

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 18-10-03 21:00

hva med nummerpladen?? der er nummerplade på en 45 - det er der ikke på en 30´er

/Nactjo

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-03 21:27

Der er selvfølgelig også at du skal være 18 (eller 16 og have knallert/traktorkørekort) , til knallert
Til 45 skal du have et "rigtigt" kørekort
Begge skal være lovpligtig forsikret (ansvarsforsikring)
30 knaller skal køre på cykelsti (hvis der ikke er "streg" over knallert)
Det må en 45 ikke, den skal altid køre på vejen, dog ikke motorvej.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bettekarlo

Dato : 23-10-03 15:32

TAKK FOR D

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-03 16:37

Du skal uddele point til den der er nærmest svaret
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-02-04 09:52

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:48

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen