/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Format c: Overskriv x 8
Fra : turbo.dk
Vist : 442 gange
200 point
Dato : 18-10-03 15:53

Hej.
Jeg ved der findes et program der kan slette ens pc og overskrive den mange gange, så teknikker ikke kan finde data mere - hvad jeg ved kan de finde tilbage op til 8 gange.. er her nogle der ved hvad det heder det program som kan overskrive ens pc 100 gange på kort tid.... ??

MVH
Turbo.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 15:57
Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 210 point
Dato : 18-10-03 15:59

denne sletter alt www.killdisk.com

Arlet

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-10-03 16:00

og denne overskriver mange gange. Kan fås som trial ellers er den ret dyr.
http://www.east-tec.com/eraser/index.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 16:07

killdisk ville have været mit næste bud arlet Den ser faktisk rimelig god ud. Jeg tror ikke der findes en hurtig = god løsning hvis man skal formatte sig drev til ulæselighed: Den hurtigste men knap så gode løsning vil altid være at skille sit drev ad og ødelægge skrivepladerne!

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 18-10-03 16:32

hej
det jeg skal bruge er noget til en disk til opstart som overskriver ens pc MANGE gange

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 18-10-03 16:35

med killdisk er det nok med en gang, så er der ikke mere at finde..

Arlet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 16:39

Vi snakker måske slet ikke formattering? Hvad med den her
http://www.topshareware.com/12Ghosts-Shredder-download-1378.htm

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 18-10-03 17:06

Hejsa

EnCase HDD scannerprogrammet!

EnCase han scanne ned til 10 i dybden, hvilket vil sige at alt hvad der er sket på din HDD med 10 formateringer vil blive blot lagt.

link: http://www.encase.com

Programmet anvendes af Politiet m.m og det blev bla. brugt ved et par pædofil sager i DK.

Programmet er bla. omtalt på Comon i denne tråd:
Antipiratgruppen indleder samarbejde med teleselskaber
http://www.comon.dk/index.php?page=forum:show,thread_id=21582

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 18-10-03 19:20

hej Ishoey
Det jeg skal bruge er til lige det modsatte, nemlig at slette ti gange...det må da findes???

Kommentar
Fra : technet

Dato : 18-10-03 19:27

det du søger er det ikke sådan at når du har kørt det program så er der ingen der kan genskabe evt dine programmer igen ??

hvis ja så er det et program der bare skriver 0 på hele harddisken 1 gang ( og det er lig killharddisk ) også for nogen kaldes det lowlevel format så prøv lige at hente denne
http://hjem.wanadoo.dk/~wai28022/LOWLEVEL.EXE

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 18-10-03 20:01

turbo.dk >>

Det findes nok, men jeg ved ikke!

JOKE:
Du kan jo også give den 10 stor hammerslag med en 5kg. hammer (din HDD)
Så er den nemlig at slette ti gange...

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : turbo.dk

Dato : 18-10-03 21:36

Tak for svaret arlet.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-10-03 04:55

Takker for point *S*

Håber det kunne bruges..