/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
zøllelillezonker igen igen
Fra : ram2
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 18-10-03 14:30

Spørgsmål: Hvor dum tror han andre brugere er??

nettepost = zonker = = = = GAAAABBBBB

Så laver han igen igen et lille stunt, for at få nogen til at kigge på hans skodside www.findennar.dk

I hans tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/5427 som henviser til
http://www.cd-data.dk/link.asp er der et link, der leder brugerne ind på hans hjemmestrikkede rodeforretning.

Han skulle nu alligevel kontakte den psykolog jeg anbefalede ham, så han kan sidde under opsyn og klappe puha i nogle år, så han kan komme ud af den fækale fase han så tydeligt befinder sig i

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-10-03 15:13

Arh, helt dum er han nu ikke.
Han forstår da at snige sig igennem,
uanset hvad der sættes op af blokader.

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-10-03 17:07

Måske spørger jeg dumt nu men må man ikke lægge link til egne hjemmesider?
I dette spm. bliver en anden bruger gjort opmærksom på at det ikke er så godt
http://www.kandu.dk/dk/spg/24498

Mvh
Carina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 17:20

Hej Carina

Du spørger da ikke dumt. Problemet med zøllelillezonker er, at den side han henviser til er en han delvist har fabrikeret ( Han har omgået copyrighten, og har tyvstjålet layoutet) og er en konkurrent (tror han) til Kandu.

Da han gentagne gange agressivt markedsførte sin egen side på Kandu, blev han smidt ud i hoved og røv.

Det har været så stort hak i hans oppustede selvtillid, at han derefter utallige gange forsøger at møve sig tilbage på Kandu under alle mulige forskellige profilnavne. Han stikker sit væmmelige kontrafej frem, og markedsfører fortsat dette site, som man ikke engang kan skrive navnet på - Kandu har lavet det sådan, at hvis man skriver navnet på hans site, kommer det til at se sådan ud www.findsvar.dk

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 17:24

Carina.

Glemte at svare dig - Jo man må gerne lægge et link til sin egen hjemmeside, men ikke i det omfang og i den ånd zonkernarren gør det -

Så blir' man smidt ud af Kandu Ik' zøllelillezonker???

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 17:57

>Carina.

Kig lige en gang til på:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24498

mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : blyb

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-03 18:39

Ram.
Du har stærke meninger kan jeg se Tak for oplysningen ang. hjemmesider. Jeg kan godt se, der er forskel på hvordan man så bruger / misbruger muligheden for at lægge links her på Kandu.

Mvh
Carina.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 18:44

>Carina.

Nogen gange måske lidt for stærke, men der er da ingen, der er i tvivl om hvad jeg mener

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-10-03 18:51

Puuuh Jeg kommer i tanke om, at jeg har mødt dig i et andet spm
Det var tæt på, at du havde fået mig til at forlade Kandu
men jeg valgte heldigvis at blive...

Mvh
Carina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 18:54

>Carina.

Det var da en skam, hvis du havde forladt sitet - Blev du for min skyld??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 18:56

Nåe ja - det var dengang jeg drillede dig med Blyb Blyb

Du skal ikke være så nærrtagende

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : blyb

Dato : 18-10-03 19:03

Næ det er jeg jo heller ikke
Men det var nu for min egen skyld, at jeg blev

Mvh
Carina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-10-03 19:05

>Carina.

Godt

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 20-10-03 15:44

Man skal ikke holde sig tilbage med spørgsmål blyb.