/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Usenet.dk
Fra : swarn
Vist : 856 gange
50 point
Dato : 17-10-03 18:06

Er der en der kan fortælle mig hvordan man kan komme på "Usenet.dk" og deltage med indlæg, for jeg kan godt læse alle indlæg men kan ikke skrive til dem.

Hilsen Swarn/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : nusnus

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-03 18:21

Er det denne her du søger?

http://www.usenet.dk/info/skriveteknik.html

Nusnus

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-10-03 21:17

Hej!
Usenet, er som "at bruge sit mailprogram".
Læs lidt her:
http://usenet.dk/info/newsreader.html
Hvilken udbyder har du?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 17-10-03 23:15

Til jkrjk2
Jeg bruger Dansk Berdbånd a/s, og jeg kan ikke bruge deres Nyhedsgrupper for den har været neder et par dage, så jeg skrev til dem for at hører, hvad der var galt og så fik dette svar fra dem.

"Vi beklager at der er problemer med nyheds-serveren, og at der ikke er givet information til vores kunder vedr. dette.

Problemet er at news-serveren "news.bredband.net" faktisk ikke tilhører Dansk Bredbånd a/s, men derimod vores tidligere svenske moderfirma Bredbandsbolaget, som såvidt vi er orienteret, har valgt at stoppe for denne nyheds-server.

Dansk Bredbånd a/s har ikke nogen nyhedsserver, og har på nuværende tidspunkt ikke planer om at oprette en.

Vi må derfor henvise til de øvrige gratis nyheds-servere der findes på Internettet.

Med venlig hilsen

Support, Dansk Bredbånd a/s"

Men så er det hvordan kan jeg kommer ind på en Nyhedsgruppe jeg kan bruge,det er det jeg vil hører om,håber du kan hjælpe mig med dette,for så vil jeg blive mega

Hilsen Swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 18-10-03 14:30

Så kan du jo bruge sunsite.dk
De har bare ikke binaergruppene.
Hilsen Jeannie

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 05-02-04 17:01

Tak for svaret nusnus.