/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Gdansk
Fra : notatoy
Vist : 988 gange
40 point
Dato : 17-10-03 17:13

Er der nogen der har sejlet med DFDS til Gdansk?
Er der et marked i byen, som der er i andre Polske byer, hvor de sælger kopitøj m.m.?

Accepteret svar
Fra : thf1977

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-03 18:34

Der er masser af markeder, særligt ved juletid - kopitøj, kopimusik, kopiparfume, whatever..

Der står lidt om min tur til Gdansk, her:
http://www.fzc.dk/thomas/Gdansk02.asp

-Thomas

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 17-10-03 20:17

Turen til Gdansk er ligesom andre DFDS ture.
Byen er fyldt med billige ting. Mærkevare er ca, ½ pris, og der findes en masse kopiprodukter. Det er meget billigt, at spise/drikke. DFDS har busser til de forskellige shopping centre. Spiritus og cigaretter er også meget billigt.
God tur.

Kommentar
Fra : k1s2m3

Dato : 17-10-03 20:24

Jeg har aldrig været i Gdansk så derfor kan jeg ikke svare på om der er markeder; men
mon ikke der i lighed med andre steder i Polen er noget tilsvarende.
Knud.

Kommentar
Fra : Anitalb

Dato : 09-11-03 19:51

Er lige kommet hjem fra minicruise til Gdansk m. DFDS. Det er meget velorganiseret med busser fra færgeterminalen. Enten ind til byen, hvor der er få, men interessante butikker og udendørs markeder. Eller til shoppingcenter lidt udenfor centrum. Her er der alt hvad hjertet kan begære, måske lige med undtagelse af nogle ordentlige spisesteder... Børnetøj, sko og CD-ROM'er er bare nogle af de varegrupper hvor der er et godt køb at gøre!
God tur!

Godkendelse af svar
Fra : notatoy

Dato : 13-11-03 08:11

Tak for svaret thf1977.