/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Vice City problem
Fra : emil.norgaard
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 17-10-03 15:15

Jeg har et problem i GTA Vice City der hedder, at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre , når jeg f.eks. har købt Boat Yard , eller det der Auto Showroom, eller Cherry Poppers for den sags skyld. Hvad skal jeg gøre for at jeg kan begynde at tjene penge der?? Jeg får jo ingen jobs eller missioner.

Accepteret svar
Fra : rasmus91

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-03 17:22

Ved The Boatyard skal du tage en af bådene (Jeg vil anbefale den uden bøjle, da den er nemmere at styre) og så gennemføre den mission. Hos Auto Showroom er der en slags udendørs kælder som du kan køre ned i (Lige til højre for indgangen). Nå du er kommet derned drejer du til højre, hvor du finder en liste over nogle biler. Saml bilerne, og kør dem ind i garagen. Herefter kommer der endnu en liste (Samme sted) hvor du også bare samler bilerne. Endnu en gang kommer der en ny liste (Også samme sted) og her samler du endnu en gang bare alle bilerne. For at det ikke skal være nok, så kommer der endnu en liste, og mere siger jeg ikke... Med hensyn til Cherry Poppers, skel du bare tage isbilen, og sælge 50 is i træk. Hvis du er i tvivl om hvordan du sælger is, så gøres det ved at du kører lidt rundt (Stranden er et godt sted) og så holder du stille. Så dytter du en enkel gang med dythornet, og så kommer kunderne. Når du sælger is skal du være opmærksom på at du får politiet efter dig, når du har solgt 5-8 is. Så skal du bare køre lidt rundt, og så giver de hurtigt op igen.

Bare så du har noget at glæde dig til, så kan jeg sige at når du har gennemført The Boatyard, så får du 2000$ hvert døgn. Hos Auto Showroom, er det forskeligt, alt efter hvor mange af listerne du har gennemført (Maksimum er 9000$ hvert døgn). Hos Cherry Poppers får du 3000$ hvert døgn.

Mvh Rasmus91

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-10-03 18:03

rasmus91 har givet dig en KANON beskrivelse der.. Du kan jo også tjene penge når du har gennemført alle misiionerne i The Vercetti mansion og Filmstudiet og stripklubben (den kan du købe og så kan du gå ind i et baglokale og kigge på en stripper som danser for dig, du vil miste lidt penge. Bliv siddende der indtil du har brugt 600 dollars, så kan du tjene penge på klubben) og discoteket og trykkeriet..!!! Du skal bare gennemføre alle missionerne som er på de forskellige steder, når de er gennemført får du en besked om at du nu kan tjene penge, og der vil være et ikon uden foran hvert sted som stille og roligt bliver fyldt med penge. Efter 24 timer vil der være fuld penge hvert sted..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : emil.norgaard

Dato : 18-10-03 21:43

Tak for svaret rasmus91.