/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS Gamevoice og Messenger
Fra : snowman71
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 17-10-03 14:34

Jeg har GameVoice 1.5 share og den nyeste version af Messenger installeret. Men efter at have installeret både gamevoice og messenger utallige gange, står der stadig "setup messenger" i Gamevoice, der hvor man skulle have sine contacts stående. Når man trykker på setup messenger ryger man på messenger's download side! Men jeg har jo ligesom installeret det i forvejen!!

What do I do?????

Kommentar
Fra : Agent2002

Dato : 17-10-03 16:00

Hej

Prøv at slette programmerne først? Slet GameVoice 1.5, og derefter Messenger med denne kode: Tryg Start, Kør og kopier denne kode:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Når du har afinstall begge programmer install kun GameVoice 1.5 og prøv om dette virker?

Mvh Agent2002

Kommentar
Fra : snowman71

Dato : 17-10-03 18:21

Jeg ved ikke om jeg har skrevet det nøjagtig nok...... men gamevoice som sådan fint, men problemet er Gamevoice ikke kan "se" at Messenger er installeret. mht. uninstall tjekkede jeg sidste gang at alt også var væk i registreringsdatabasen.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-10-03 15:39

Vi snakker om MSN messenger her? Har prøvet at lede på gamevoice's FAQ men der nævner de ikke problemet!