/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hvor kan jeg tjene penge i VC??
Fra : gangster50
Vist : 467 gange
28 point
Dato : 17-10-03 11:02

Hej... jeg har $15000, jeg har Vincetti Mansion, og det er det eneste sted på kortet jeg kan tjene penge... af hvad jeg ved.. den mission jeg er kommet til... kan jeg ikke finde ud af! så jeg ville høre om der var nogle skjulte steder, eller sådan... så jeg kan købe et forretning og begynde at tjene penge der...

Accepteret svar
Fra : kpm10

Modtaget 38 point
Dato : 17-10-03 11:14

Du kan købe nogle andre bygninger og gennemføre de missioner der til dem og så derefter tjene penge!

Her er et link hvor der et kort over byen hvo du kan se alle de steder du kan købe!

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 17-10-03 11:16

hejsa

du skal købe en is butik så kan du kan du køre rundt & sælge stofer i en is bil .
--------------------------------------------------------------------------
ps . det er sjov men pas på panserne .
-------------------------------------

MVH . MEINERT4230

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-10-03 12:11

Her er masser af muligheder for at tjene penge..
-DU kan køre taxi, pizza, brandbil, ambulance.
-Du kan røve nogle af butikkerne, ved at gå in og true sælgeren med din pistol ind til han smider nogle penge til dig (du skal bare sigte på ham og vente til han smider nogle sække og wanted stjernerne begynder at blinke). Jo længere du truer ham, jo flere penge får du..
- du kan købe bygninger som tjener penge til dig (men først når du har gennemført deres missioner), der er en isbutik, et trykkeri, en bådfabrik, en biludstilling, en stripklub, et discotek, et filmstudie m.m.
- du kan gennemføre forskellige løb som giver dig penge som f.eks. oppe i arenaen.
- du kan banke og tage deres penge, stjæle biler og sælge dem i biludstillingens gararge.

Som du kan se er der MANGE muligheder for at tjene penge. DU kan læse nærmere om dem her.. http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html her kan du finde ALT om dette spil..

God fornøjelse, jeg har selv gennemført 99% af spillet og har ladet det hvile lidt mans jeg spiller andre spil..!

Mikael

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 17-10-03 16:09

>hejsa
>
>du skal købe en is butik så kan du kan du køre rundt & sælge stofer i en is bil .
>--------------------------------------------------------------------------
>ps . det er sjov men pas på panserne .
>-------------------------------------
>
>MVH . MEINERT4230
>--------------------

ja... men nu har jeg køt den der Chevy Poops... men bilen står der ikke... hvorfor?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-10-03 17:29

Bilen står der først når du har gennemført missionen. Gå ind i is-fabrikken og find én bil derinde, den skal du gå ind i og din mission starter. Men du tjener næsten ingen penge ved at gennemføre den mission. Desuden vil jeg fraråde dig fra at gemme spillet i is-butikken, da der er en programmeringsfejl som gør at dine saves bliver ruineret og du må starte forfra..!

Mikael

Kommentar
Fra : jackaske

Dato : 19-10-03 18:20

når du ser en mand på gaden der løber og politiet er efter ham, kan du give ham et slag. det får du penge for!!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:53

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:49

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:36

Tak for svaret kpm10.