/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gran turismo???
Fra : bassenborg
Vist : 306 gange
30 point
Dato : 17-10-03 00:18

Er der nogen der ved om der er den mindste, mikro-my chance, for at Gran turismo (verdens bedste bilspil), bliver udgivet til PC?
Jeg har, eller har haft de fleste bilspil til PC, og der er ikke nogen der tilnærmelsesvis kommer i nærheden.
Er der ikke en eller anden super computernørd her på Kandu, der kan finde ud af at konvertere spillet fra Playstation til PC? (Ønsketænkning)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 17-10-03 02:21

Har ikke hørt det skulle komme til PC desværre, men din ønsketænkning er god! Men har du prøvet Mercedes Benz world racing! Kanon godt! Langt det bedste bilspil jeg har prøvet til PC!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 17-10-03 10:45

Der er ingen planer om at lave en PC udgave af Gran Turismo spillene. Polyfoni Digital (eller hvordan man nu staver navnet), som er producent af spillene, er ejet af Sony, og da Gran Turismo serien er en af de største grunde til at folk køber Playstation kommer der ikke spil til andre konsoller eller pc´er.
Det du kan gøre, hvis du ikke vil invisterere i en playstaytion, er at få en emulator til din pc´er. Der findes diverse playstation 1 og 2 emulatorer ude på markedet, med dem skulle det være muligt at spille Playstation spil på Pc. Jeg har aldrig selv prøvet dette, da jeg er konsol-freak (playstation 2 er det eneste som pryder mit hjem), og ikke har nogen pc´er (bortset fra den her på min arbejdsplads).

Håber disse oplysninger kan bruges. Forresten så kommer Gran Turismo 4 her til Januar, og det bliver det FEDESTE bilspil nogensinde, jeg har set demoer og læst om spillet det er creme de la creme inden for denne genre..! Helt sikkert en grund til at investere i en Playstation 2 (den er jo heller ikke så dyr mere under 1800,00 kr. så vidt jeg ved) hvis man kan lide bilspil..

Mikael

Kommentar
Fra : bassenborg

Dato : 17-10-03 16:45

Hej Tedd. Jeg har også Mercedes Benz world racing, og er enig i at det er det bedste til PC, til dato.
Hej mikael_hanna. Jeg kan godt forstå, at når spiludviklerne er ejet af Sony, så er det sådan. Jeg har prøvet flere emulatorer, men de er ikke at anbefale. Kvaliteten er meget dårlig.
Jeg vil meget gerne have en PS2, men min kone synes, at der mange andre ting vi kan bruge vores penge på. Jeg må vente til jeg vinder en, eller at en brugt bliver så billig, at jeg får råd til at købe en.

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 17-10-03 16:48

Tak for svaret tedd. Du får mine få point, fordi du svarede hurtigst.
Også tak til dig mikael.