/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Medal of Honor AA
Fra : SH1986
Vist : 427 gange
15 point
Dato : 11-02-02 18:25

Jeg vil gerne vide om der findes bots til MOHAA, og hvis der gøre vil jeg gerne hve et link. Jeg vil også gerne have en masse fede sider om MOHAA, f.eks sider hvor man kan hente "mods" og alt sådan noget.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-02-02 18:26

Mon, 11 Feb 2002 17:24:42 GMT, skrev "SH1986"
<SH1986.news@kandu.dk>:

>Jeg vil gerne vide om der findes bots til MOHAA, og hvis der gøre vil
>jeg gerne hve et link. Jeg vil også gerne have en masse fede sider om
>MOHAA, f.eks sider hvor man kan hente "mods" og alt sådan noget.

MOHAA er vidst et spil, så dit spørgsmål har ikke noget at gøre
her.

Spørg i news:dk.spil.computer.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper.pl
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-03-02 18:51

Og så fattig du er med at give point ud, skal du ikke forvente, at folk vil bruge krudt på det