/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Psoreasis
Fra : loisemos
Vist : 1576 gange
50 point
Dato : 16-10-03 18:59

Er der nogen som kender et godt middel mod PSOREASIS?

Accepteret svar
Fra : witz

Modtaget 50 point
Dato : 16-10-03 20:33

Hvor hårdt er du angrebet, og hvor???

Hilsen
witz

Kommentar
Fra : kurtfj

Dato : 16-10-03 21:57

Du skulle prøve en 3 mdr. kur med aloe-vera, der er erfaring for at det hjælper mange
til en bedring af psoreasis.

Mvh. Kurt

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 16-10-03 22:09

Prøv hjælp i homøopatien, f.eks myresyre d30 og grafitpulver samt få dig en kostplan.
mvh nsl

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-10-03 23:53

Hey loisemos!

Der findes ingen helbredelse for det skidt (har haft det svagt i mange år), men der kan gøres meget for at dæmpe anfaldene.
Man må efter min mening selv forsøge at finde det middel, man synes hjælper en selv bedst, men prøv lige at læse dette link.

http://community.netdoktor.com/ccs/dk/psoriasis/index.jsp

De bedste hilsener
dabj

Godkendelse af svar
Fra : loisemos

Dato : 17-10-03 08:27

Tak for svaret witz.

Tak for dit svar. Jeg er hårdt angrebet på højre ben og svagt i hårbunden.

Kommentar
Fra : witz

Dato : 17-10-03 18:46

Hej loisemos

Kan du ringe til mig på mandag, mellem kl. 12.00 - 13.00
Så skal jeg nok hjælpe dig.

Hilsen
witz

Kommentar
Fra : Torben_A

Dato : 13-11-03 23:21

Hej loisemos
Der findes ikke en kur mod psoriasis, men du kan deltage i en test af et nyt produkt på følgende adresse:
www.sportpower.dk

Hilsen Torben_A

Kommentar
Fra : mnistad

Dato : 02-01-04 00:43

Hej loisemos

Hvis du stadig søger kan jeg henvise dig til en god ven der efter at have lidt af psoreasis i 21 år fandt et middel der hjalp ham. Prø at kontakte mig så jeg kan sette dig i forbindelse med ham. Telefon 40112727, e-mail: martin@nistad.dk

Venlig hilsen Martin Nistad

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-03-04 20:09

Hej loisemos
Jeg har hørt at kefir skulle hjælpe.
hilsener Mulberry