/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
www.nytsmil.dk - tandblegning - hjælper ~
Fra : Uffe29
Vist : 1315 gange
100 point
Dato : 16-10-03 17:58

Er der nogen der har erfaringer, eller hørt historier http://www.nytsmil.dk

Er kaffedrikker og ryger, og betaler for mange penge til tandrensning hos tandlægen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-03 18:09

Du godeste Uffe, har du set prislisten. Hvis du giver så mange penge for en tandrensning, har du en forkert tandlæge.

Mindes at have set (et eller andet sted), at dine tænder vist ikke er så glade for den slags behandlinger.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 16-10-03 18:25

I handelen især pr. postordre er der mange midler til tandblegning. På tandlægeskolen hvor jeg går til behandling fraråder de på det kraftigste disse midler. Selv bruger jeg Smokers der kan købes på apoteket. Det bruger jeg max. hver 14. dag. Også det laver slibeskader ved overdrevent brug. Brug en blød tandbørste og accepter dine tænders farve, for det er ikke alle der har kridhvide tænder.
Torben

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-03 19:03

Uffe 29

Tror du selv på de billeder, som du ser i medierne? Der er manipuleret så meget med dem at ikke engang modellen kan kende sig selv.
Desuden tror jeg at det ødelægger tænderne mere end det gavner.
Der er også en side om tandblegning her http://www.nicesmile.dk/kosmetisk/laserblegning/ Hvide tænder på en time.

mvh ans

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-10-03 21:59

Hej Uffe !
Jeg ryger, drikker og går med damer og så tager mine tænder farve af kaffe, rødvin#@.-( og røg i rigelige mængder. Jeg har meget fornøjelse af tandpastaen Clinomyn. Den er jeg blevet anbefalet af min tandlægedame. En rigtig heks der nyder at gøre andre ondt. Tandpastaen får i Matas og der er rent faktisk en forskel i farve efter en 14 dages tid. Kan anvendes hver dag uden problemer.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-10-03 22:02

UUUUpppppssssss Skulle have været
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 27-10-03 18:31

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 1.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, at reagere på kommentarer / svar, så jeg vælger at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene / kommentarerne var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 10:26

Hej Uffe 29
Som du ved, og det er jeg sikker på du ved, har du et åbent spørgsmål stående og flyde på 13 døgn. Det oven i købet er et JA/NEJ spøgsmål som må være nemt at tage stilling til. Da du er rutineret bruger, ved du også, hvor irriterende det er ikke at høre noget, så her kommer et af mine standard indlæg
Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg nummer 3.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 16-10-03 kl.17.58 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst eller du har opgivet at få det løst ved hjælp af kandu.dk og spørgsmålet derfor kan lukkes.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.
(over hver kommentarboks, i højre side, er der en ”knast” der hedder accepter som svar. Det er den der skal bruges.)

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-10-03 17:25

Jeg eftersørger ikke et ja/nej men omkring erfaringer....spørgsmålet vil forblive åbent indtil jeg en dag kigger mine spørgsmål igennem som ikke er lukket.... jeg lukker mine spørgsmål efterhånden, så næste gang mit navn står som spørger må du gerne hoppe over disse kommentarer så jeg er fri for at bruge tid på at svare

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 29-10-03 17:53

Hej med dig Uffe29.
Det kan du selvfølgelig gøre nøjagtig som du lyster og har temperament til. Det ændre formodentligt ikke den kendsgerning det stadig er en god idé at rydde op efter sig.
Det mindste du kunne gøre var at give et lille pip om, du ønsker spørgsmålet åbentstående de næste 30-40 dage, fordi du ikke føler at svarene dækkede dit behov. Så ved alle indlæggerne, hvad der er sket, eller ikke sket og det der er kommet frem indtil nu, ikke var godt nok, så hvis der er flere ideer, så frem med dem. Når du ikke giver dig til kende efter du har stillet spørgsmålet, så er der jo ingen der ved noget som helst.
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 04-11-03 21:41

Hej uffe29
Det ser ud til at være gået i stå, så tak for denne gang
Sren i Rskilde

Accepteret svar
Fra : glad_pige

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-03 21:07

Hej Uffe.

Jeg har gennem min tandlæge fået en tandblegning, hvis jeg ikke syntes mine tænder var gule før.....så tro mig efter en blegning....ved jeg at de VAR gule/gennemsigtige.
Jeg kan bestemt anbefale behandlingen.....men KUN gennem tandlægen, der findes alt for meget på markedet som skader tænderne.
Jeg brugte blegningen i et par uger og resultatet viste sig hurtigt.

Blegningen kan gentages efter 1-2 år og fordelen her, er at det der er dyrest ved blegningen er selve "skinnen", geleèn koster kun omkring 200 kr. og skinnen holder resten af livet.

Jeg kan kun VAAAARMT anbefale en blegning, hvis behovet er der.

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 14-11-03 23:28

Tak for svaret glad_pige.
Det tror jeg at jeg skal prøve.....tak for "inputtet" alle sammen

Kommentar
Fra : groser

Dato : 03-05-04 00:17

Jeg kender flere der har prøvet at få bleget tænder hos www.nytsmil.dk og de sagde alle at det virkede helt fint.