/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Konvertering av PDF dokumenter
Fra : mariusn
Vist : 386 gange
500 point
Dato : 16-10-03 15:04

Er det muligt at fjerne baggrunds farver i fra PDF dokument (slides)?
Eks. Forelæsere laver slides i PowerPoint og eksporter dem til PDF for at lægge dem på web. Dette resulterer tit i at slids’ene tit har en baggrundsfarve som ikke er praktisk i forhold til min printer (dvs. blæk forbruget bliver for højt.) samt at læseligheden ikke er så god.

Er det muligt at fjerne baggrunds farven så en kun kan printe teksten, men forsat beholde formateringen i dokumenterne?

Det skal være en ”enkel” løsning da det er snak om ganske mange sider, så en løsning som indeholder eksport til Illustrator og lignende holder ikke.

Kender til at det er muligt at printe i sort-hvid, men det gir ikke noget godt resultat.

Vil gerne ha en hvidbaggrundsfarve

Mvh
Mariusn

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 500 point
Dato : 16-10-03 19:19
Godkendelse af svar
Fra : mariusn

Dato : 18-11-03 15:34

Tak for svaret pallebhansen.