/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler Info32 i windows 98
Fra : KarstenHansen
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 16-10-03 00:14

Når min pc'er starter op, kommer med en meddelelse om at: "Filen Info32.exe eller tilhørende komponenter mangler"
Hvis man siger "ok" til det, kommer der en ny meddelelse om at: "Info32.exe, som er angivet i filen WIN.INI ikke knne køres eller indlæses".

Har nogle prøvet dette problem før og hvordan løses det. Det bevirker blandt andet, at mit internet går tit ned og at maskinen er langsom.

Håber at nogle vil hjælpe mig......
Med venlig hilsen og på forhånd tak.
Karsten Hansen
KarstenHansen@stofanet.dk

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-03 00:21

Du skal lige scanne med stinger http://vil.nai.com/vil/stinger/

Hvis den ikke finder noget så fjerner vi det manuelt.

hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:

http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm

Arlet

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 16-10-03 00:30

Det er godt nok lang tid siden at jeg har haft windows 98, men jeg mener at info32.exe er en del af fastfind, men har også været benyttet af en virus/remote control ting (inCommand), så den kan være fjernet af et antivirus program du har kørt.

Prøv at åbne filen win.ini i notepad og rediger den linie hvor der står noget lignende
run=info32.exe
og skriv run=
i stedet (hvis der står flere ting på linien, så lad dem stå)

Hvis det ikke hjælper på dit problem, så skriv endelig tilbage

mvh
/MouseKeeperX

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-10-03 00:39
Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-10-03 00:42

Ja, man skal passe på med den der. Det er afhængig af hvor den ligger, om den er god eller snavs, om det kan vi finde ud af med hijackthis loggen

Arlet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-10-03 00:56

adobe bruger vist osse info32.exe!

Kommentar
Fra : KarstenHansen

Dato : 16-10-03 17:33

Hej alle sammen.
Tak for jeres svar, men jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med Arlet.
Jeg har nemlig prøvet at installer hiijackthis og den finder meget. Men hvad skal slettes og hvad skal blive.

Meget gerne kontakte pr. mobil/sms 26137909

Mvh Karsten.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-10-03 17:44

KarstenHansen -> Ja hijackthis finder meget*S*

Hijackthis fortæller hvilke programmer der kører i øjeblikket og hvis der er noget snavs.
Så derfor må man ikke slette noget selv, for der ligger systemfiler der også og hvis du sletter sådan en kan det betyde format c:

loggen er beregnet til at ligge i sådan et forum, der ligger mange på nettet.

Der er ingen fortrolige oplysninger i den, men hvis du ikke vil have den skal ligge her kan du sende den til mig på arlet_pc@hotmail.com.

Arlet

Kommentar
Fra : KarstenHansen

Dato : 16-10-03 18:31

den er sendt til dig. Må desværre forlade computeren, men er tilbage ved ni-tiden

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 16-10-03 19:25

Det der skal fixes er sendt tilbage til KarstenHansen..

Han har haft besøg af både virus og en trojaner...

Arlet

Godkendelse af svar
Fra : KarstenHansen

Dato : 16-10-03 21:29

Tak for svaret arlet.